Gå til innhold

Hvilken pumpe anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en manuell Aventpumpe som fungerer godt for meg, eller har gjort hittil, for jeg har ikke behøvd å pumpe noe særlig. Men nå skal jeg ut i full jobb, mannen skal være hjemme med minsten så derfor må jeg pumpe meg ca. 3 ganger daglig. Vurderer å investere i en elektrisk, men er så usikker. Det er snakk om en 3-4 mnds tid til med pumping (han er 4,5 mnd nå).

Har dere en god elektrisk pumpe å anbefale? Den må være liten og nett da jeg skal ha den med til og fra jobb hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medela Mini Electric er perfekt til ditt bruk! Den koster ca 700 ny. Den er liten og nett, får fint plass i veska, og går på 220V eller AA-batterier.

Jeg har brukt den til fullpunping i en måned. Hadde manuell Aventpumpe tidligere. Den var grei til småpumping, men kan ikke sammenliknes med Medela Mini!!

Pumpa er veldig lett å sette sammen og rengjøre (enklere enn Avent manuell!).

Hvis du ønsker, kan du få kjøpe min for 300,- Jeg gikk over til mme fordi junior reagerte på "alt" og jeg ga opp kampen til slutt...

Skrevet

Jeg har også medela mini Kjempe kjekk. Har prøvd dr brown håndpumpe og en annen men det funket ikke for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...