Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 når dere skal fryse ned det dere har pumpet, hva dere melka i flasker eller har dere det i noe annet?
Lille lille Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Hehe.. lurte litt på hva "puming" var. For å svare: Det går ann å kjøpe spesielle fryseposer til mm på apoteket, ellers har jeg brukte Avents begere til å fryse ned melk.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 jeg bruker å ha melka i slike poser for å ha morsmelk i, fås kjøpt på apoteket. Hvis ikke bruker jeg å fryse det ned i isbiteholderen av plastikk. Da kan jeg ta ut så mange biter jeg vet småen trenger. Enkelt og billig
fråsk Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Noen ganger har jeg fryst ned direkte i flasken, andre ganger i vanlige brødposer/fryseposer. Det er billig og helt ufarlig! Isbit-brett har jeg forsøkt, syns det ble noe klin og ikke noe greie på...
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 bruker avent sine frysebegre. de kan brukes flere ganger.. kan faktisk kobles rett på pumpa og evt rett på flaska etterpå også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå