Gjest Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Babyen er ALT for aktiv. Jeg er i uke 38 og den kaver og vrir seg og sparker, får rykninger, hikker u name it altså, hele dagen !!! Det kan jo ikke være normalt!!?? Kan man vite allerede nå at barnet får adhd eller? Blir kjempe bekymra jeg av dette. Hva er galt liksom. Jeg er jo takknemlig for at jeg kan kjenne at småen lever, men noen ganger må h*n jo sove også. Også er det jo normalt at det blir mindre aktivt inni der ettersom terminen nermer seg pga plassmangel. Her er det iallefall ingen som bryr seg om at det er dårlig plass ) Men seriøst kan det være noe i veien med småen min???
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 tror ikke det :=) Har det sånn jeg og.. og husk at den er blitt stor nå så du kjenner bevegelser bedre enn før.. ;=) verdens største kålmark.. he he ;=)
Gjest Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Jepp ) hvis det stemmer at babyer blir like aktive i begynnelsen av livet som det de var i magen så tror jeg at jeg får en liten utfordring hehe.
Reddik Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 hehe :-) da er vi to slappfisk :-) jeg er ikke så langt som deg da, 32+3, men det er sambla med rock`n`roll her og! Jeg må bare le jeg :-) Men det er to ting jeg gleder meg til etter fødsel: 1: sove på magen 2: få sove i lenger periode enn 1 time av gangen, da er det jo full huskestue i magen! Jeg var på ctg-registrering i forrige uke og da skulle jeg jo trykke på knappen hver gang hun sparket. Gjorde ikke annet enn å trykke føltre jeg ;-) Og så måtte jeg flytte den ene registratoren rundt og rundt etter henne, hun er ikke glad i ultralyd... Vi skal være glad for de sparkene vi kjenner, vi kommer nok til å savne dem når babyen er ute :-) Og så er det jo et sabla godt tegn med mye liv hver dag!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 Gled deg...! Datteren min var nøyaktig slik. Og jeg har ikke hatt en rolig stund siden hun ble født. Hun er totalt uredd, og overalt på en gang. Men ikke noe adhd her i gården nei.
Reddik Skrevet 7. september 2006 #6 Skrevet 7. september 2006 takk for det meesah....tror jeg skal bestille plass på hvilehjem for slappfisk og meg med en gang jeg...og så hyrer vi deg inn som barnevakt, du har jo treningen!
Lumsk Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Godt å høre at det ikke bare er hos meg dette skjer. Etter et par rolige uker for en stund siden har han startet sin egen private aerobik-klasse her inne tror jeg. Natt til søndag fikk jeg ved et par anledninger en fot så hardt spent i magen at jeg fikk en mange cm høy klump som lignet mistenkelig på sukkertopp-fjellet utenfor Rio de Janeiro. Vondt som f... var det også. Om han skal være fullt så aktiv etter han er født må jeg vel bare legge bort pensumbøkene antar jeg...
candyland Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 jordmor sa at bevegelsesmønsteret nå, er ganske likt slik det kommer til å være etter at babyen er født..... og min er mer aktiv enn den hviler..... fint å høre at det er flere som meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå