Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 ..å be jordmor om stripping når jeg har 18 dager igjen til termin? Hva synes dere om dette? Jeg er så lei og sliten og full av vann og vondter, så det går ut over alle i min familie.. Tror dere hun vil gjøre det? Noen med erfaring? Vil i alle fall forsøke å få henne til å kjenne etter om jeg er moden.. Tips til hva jeg kan si?
Gjest Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 du kan nok høre med henne, men jeg tviler på at hun vil før du evt. er helt moden. Tror ikke de gjør det før du har mindre enn 14 dager igjen til terminen heller. Jeg skulle selv ønske jeg kunne bli hjulpet litt i gang for tiden. Hun sjekket sist jeg var der og livmoren var nesten helt utflatet og bløt, men har fremdeles tre uker igjen så hun vil ikke hjelpe noe mer..... jeg skjønner kjempegodt du er lei. Er kjedelig å gå rundt å vente uten annet å ta seg til enn å tenke på kroppen og hvordan man har det.....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 tror ikke det er noe vits i... svaret blir sannsynligvis nei likevel. Hun kan sikkert sjekke om du begynner å bli moden, men det er helt sikkert for tidlig mht stripping. Snakk heller med jordmor om hvor sliten og lei du er, det er lurt å få det ut! Får du hjelp hjemme? Er du sykemeldt? Tenk heller konstruktivt om hvordan andre kan hjelpe deg sånn at du føler deg bedre. Ta en tur til frisøren, ta en hudpleietime, gå på kino eller gjør noe gøy (noe som ikke er så lett å få til etter at babyen er kommet) - få tankene over på noe annet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå