Gå til innhold

Dere som fikk keisersnitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå ca 1 år siden jeg fikk snittet og det er fremdeles rødt og hissig. Det verker også fra det ofte. Men vondt gjør det ikke.

Er dette normalt?

Hvordan er det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det ville jeg ikke tro var normalt, du burde virkelig ringe legen å høre hvertfall!! Hadde aldri klart å gått slik med det et helt år!! Mitt et kjempe fint og det er 10 uker siden jenta mi kom til verden!!

Ring legen for sikkerhets skyld du:o) Lykke til!!!

Skrevet

Mitt er 5 mnd. gammelt. Har ikke verket siden helt siden den første uken. Mitt er litt hovent enda og selvsagt veldig synlig og rødt, men det er helt igjengrodd. Anbefaler deg å kontakte lege.

Skrevet

11mnd siden mitt KS. Er helt lyst nå, men merker at det er litt lite følsomt akkurat der snittet går. Tok mange måneder før jeg hadde noe som helst følelse fra navlen og ned til hårfestet.

Skrevet

d er 9 mnd siden mitt keisersnitt og mitt er rødt og hissig.. d klør av og til også når jeg har stringtruse på f.eks...

Skrevet

Det er tydeligvis stor forskjellig fra folk til folk, for jeg hadde keisersnitt for 2,5 mnd siden, og det har aldri vært rødt og hissig eller vondt. Selve snittet, streken, er rød, men ellers ser snittområdet "vanlig" ut, og verking kjenner jeg heller ikke noe til. Vet ikke hva som er vanlig, men mulig jeg er veldig heldig?

Skrevet

Jeg fikk gule stafylikokker i det på sykehuset. Slet med dett ca 3-4 mnd etterpå. Uttallige antibiotikakurer osv. Det ville ikke lukke seg og verket.

Men nå 9 mnd ser det nokså greit ut. Er fortsatt rødt men...

Hvis det kommer verk bør du få sjekket opp det.Det skal det ikke gjøre så lenge etterpå

Skrevet

Høres ut som dette er noe du burde ha en lege til å se på. Mitt var fint etter en uke. litt numment i noen uker. ikke noe problem nå.

Ordner seg sikkert med en kur antibiotika, men sjekk det opp:-)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...