Gå til innhold

Vektnedgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere gått ned i vekt etter fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 kg, hun er drøye 5 uker. Gikk opp 15 under svangerskapet. Har 10 kg igjen til trivselsvekt.

Skrevet

4 uker siden fødsel så har gått ned 17 kg. La veldig mye på meg under svangerskapet ca 25 kg. Men ska ned 20 kg før jeg er fornøyd. Er litt tykk i utgangspunktet.

Skrevet

15 kg. Har 3 kg igjen til idealvekten ;-)

Skrevet

ja, på grunn av ammingen og mye turgåing...snuppa hadde kolikk og roa seg i vogna når den var i bevegelse :)

Skrevet

19 kg, la på meg 12 i svangerskapet, og skal ned ca 10 til

Skrevet

Plutten er snart 7 mnd

Skrevet

gikk opp 25 kg...helt fantastisk, men sant! nå- 11 uker etter keisersnitt har jeg gått ned 19 kg. var i dårlig form lenge etter ks. så først de siste 5 ukene har jeg fått gått meg turer jevnlig. spiser normalt. men er ganske hard på å spise veldig sundt. ikke godis osv!

Skrevet

16kg etter 4mnd. La på meg 11-12kg under graviditeten, og har ikke gjort noe spes for å gå ned. Ammer, går tur og akkurat kommet igang på Sats 1x/uke (skal bli mer, men er litt treig...).Bør ikke gå ned så mye mer, heller bygge opp litt styrke i kroppen igjen:-)

Skrevet

Var nede i den vekta jeg hadde før jeg ble gravid en uke etter fødselen. La på meg 13 kg. Spiser som en hest for å ikke bli helt uthult pga amming nå!

Skrevet

15 kg ned. La på meg 10 kg under svangerskapet. De 10 kg var borte en uke etter fødselen.

Skrevet

gått ned 17 kilo, men har fortsatt igjen 5 kilo til jeg er der jeg var før. Det har stoppet opp litt nå, så håper jeg klarer de siste 5 kiloene også. Egentlig er jeg ikke så opptatt av vekta, men jeg trives ikke i kroppen min nå så håper snart trening får effekt.

Skrevet

Men anonyme skulle jeg da ikke være. Jaja, og forresten så er tulla 10 uker.

Skrevet

Gikk opp 13 kilo, og har gått ned 11 av dem 3 1/2 uke etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...