<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Jeg har gått på don quai i 3 uker nå for å stabilisere syklussen min,men nå sier veninna mi at hun gikk på den i 2 mnd og den siste mnd hun gikk på den så kom ikke mens før på da 40 (altså 12 dager forsinka) legger til at hun IKKE var gravid,den var bare forsinka. Så hvis dette er tilfelle at don quai ikke bare stabiliserer,men oxo forsinker så vil jeg slutte med den. ellers får jeg falske forhåpninger for graviditet hver mnd :-(
Gjest Skrevet 15. september 2006 #2 Skrevet 15. september 2006 Jeg begynte på den da jeg ikke hadde hatt mensen på ca 7 mnd. Etter å ha gått på det en knapt måned var jeg blitt gravid uten mens
<3 Mamma til 3 <3 Skrevet 15. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2006 Jeg hadde mens før jeg begynte på den,men den var uregelmessig,vekslet mellom 23 dagers og 28 dagers. Nå er jeg på dag 36 og er 8 dager forsinket,sluttet på don quai den 2 dagen mens var forsinket. (testet meg med clear blue for 1 uke siden og den ble negativ)så da er den vel bare veldig sein eller burde jeg teste på nytt snart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå