Line_78 Skrevet 7. september 2006 #1 Skrevet 7. september 2006 Hei! Måtte bare si (etter å sett innlegg på klubbsiden) at vi må ha vært på barsel samtidig :-) Vi fødte samme sted med en dags mellomrom. Litt morsomt :-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 ha ha ha, nå lo jeg godt! Det var kjempemorsomt!
Line_78 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2006 Ikke verst! Trodde i grunnen at dette bare var litt morsomt for meg og evt for Blomman, så det var bra at du kunne få så mye moro ut av det. En god latter forlenger livet sier de jo :-) Kan jeg regne dette som dagens gode gjerning eller? ;-)
Blomman Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 hehe, moro det da.... hvor "bodde" du da ? Jeg hadde rommet øverst oppe i gangen (mot den barnehagen utenfor)
Line_78 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. september 2006 Ble satt i gang, så jeg var først innlagt noen dager på Storken (mener det var det det het, det "venterommet" helt innerst på føden.) På barsel lå jeg på et av rommene nærmest utgangen. He he, da har vi helt sikkert sett hverandre på TV-stua eller i gangen :-)
Blomman Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 ja helt sikkert!!!! kanskje du kan komme på trilletreff på lillehammer og når det blir satt opp igjen. følg med på treffsidene Var du med fysioterapitimen med ham mannen??
Blomman Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 - ja altså den mannen var fysoiterapeuten da
Line_78 Skrevet 7. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2006 Var på fysioterapitime med han mannen ja :-) Hi hi, husker det var en "interessant" øvelse for de fleste av oss bare å komme seg ned på gulvet og opp igjen. Litt såre og litt støle, og sikkert en del bekkener som ikke var helt seg selv :-) Men var i grunnen overrasket over hvor oppegående jeg egentlig var jeg (selv om det ikke akkurat var behagelig å sitte...), på slutten av fødselen begynte jeg å bli overbevist om at jeg kom til å være helt ødelagt når han endelig kom ut. Bor ikke på Lillehammer nå, men kan jo se om det er treff en gang jeg er oppover (familien min bor der, så vi er jo oppover en del) Kunne veldig godt tenke meg og flytte oppover igjen med mann og barn en dag, Lillehammer er jo en utrolig bra by!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå