Gå til innhold

IMI - babysang idag (stavanger)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,

babysangen begynner klokken 11.00 :-)

 

Skrevet

hva går det greiene ut på egentlig? jenta mi er 4mnd, kanskje litt liten for det ennå??

Skrevet

sitter i ring med barna synger sanger,gjør bevegelser, danser,bruker instrument og div.

vet ikke hva som er for tidlig jeg.....

det er barn i allealdre mellom 0-1år,men ja kanskje de eldste får mer ut av det?? vet ikke... men på den annen side, så får de jo mye glede av sangene når de begynner åkjenne igjen sangene!

det var noen ganske små sist jeg var der

 

forøvrig gikk jeg på babysang i annen regi med eldstemann,da gikk jeg på gruppe 0-6mnd og så 6-12mnd

og det var mye smil og gledeshyl der!!!

Skrevet

Var inne på linken til IMI og det så jo kjempe gøy ut :) Problemet er bare at jeg bor et stykke fra Stavanger, og går også hjemme med gutten min på 2 år. Snuppa mi er bare 8 uker, så det er kanskje litt tidlig å gå på babysang......

Skulle ønske det var noe lignende her hvor vi bor....

Skrevet

Det kan jo være det er der du bor - bare at du ikke vet det!!??

Dette er jo en sånn åpen barnehage, så kanskje det er en åpen bhg i nærheten av deg og!!??

Vet ikke hvor du bor da, men jeg vet at på Gausel kirke har de åpen barnehage, vet ikke opplegget der da, men det er i nærheten av Gausel fritidsgård og det er jo litt kjekt da! med dyr og sånn..

kanskje tidlig for den på8uker det ja!!! :-D

men for han på 2 er det jo kjekt...

men poenget var jo at det kanskje er noen åpne barnehager i nærheten ja..det har dukket opp noen som jeg ikke viste om før, du får se om det er oppslag på helsestasjonen feks

forresten - oi fikk vist skrivekløe her...

i Hillevåg er det og en kjekk åpen barnehage, hvis du bor der, kjekt for både stor og liten;

http://www.dansehagen.com/

 

der er det lek og sang/dans...

hm.. .der må jeg gå en gang selv!! :-D

Skrevet

Ja det må jeg sjekke opp i. Men bor noen mil sør for Stavanger da :)

Vet at det er åpen barnehage her, men ikke sånn typisk babysang som dere har på IMI.

Men takk for god informasjon da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...