Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 jeg lager en liten ny tråd her jeg tihi .. ble da såå utrolig lang den andre =) du har sikkert lagt deg du no, jeg sitter oppe fordi vi sov så lenge idag .. men ska strax legg mæ ...
har en liten spire i magen min Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 heiiii enn det, æ logga mæ på å tenkt at æ skull start et nytt innlegg! jaggum va du før mæ. hatt en grei dag veiing av lillemann, 4.5 kg no! ellers, drittværpess. alt bra der?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 stor gutten =) artig å sje dæm veks ja .. sov haim greit i natt å eller?? hatt en super dag. har faktisk hatt fri tid idag æ .. juhu .. 4 tima fri tihi.... ellers har vi bare kosa oss .. no sitt æ å drikk brus og et sjokolade tihi . lure mæ på koss det her ska ende æ assa haha
har en liten spire i magen min Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 nei, han våkne heile tida om natta.. æ bli hautoillin ellers, hatt en fin fin dag, bortsett fra det drittværet! hatt litt fri shjøl også, en time. mens pappa passa lillegutt, og jeg var på fotballkamp. imorgen kommer kjærest hjem, det blir deiiiiiiiiiiilig. jeg skal ta meg en lang dusj nå (som sikkert varer i 5 min) og stupe til sengs <3 kan du ikke lage deg navn da? pølsa og pølsene? hehee, et eller annet.. jo, come an! artig det. har forresten din premature rart hode? eller ikke rart, men litt annerledes? stooor klem
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #5 Skrevet 7. september 2006 jupp registrerte meg isted men ikke fått bekreftelse enda.. mitt nick blir pølsa og pølsene hehe .... jo gutten min er litt rar i ansikte,, han har litt store runde øya .. hode fasongen e fin men ser at han er prematur i ansikte om du skjønner ka æ mene ... åå bli godt å få hjem sin kjære imorgen da. kose timen da jah tihi =)=)
har en liten spire i magen min Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 hmm. kanskje æ skjønne, men æ veit ikke ka som e typiske tegn. min har også stoooore runde øyne.. knallblå.. hodet er ganske fint, tror jeg. er det vanlig altså, med store øyne til de små? de er nå fine læll jaaaa, finest gi meg trikset ditt, for å sove til 10 om mårran.. det må vær helt syyyyykt godt. klems
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 ja det er ganske vanlig at øynenen stikker ut litt om du skjønner... men de er jo såååå skjønne da =) min har isblåe øya. trill runde hehe .... trixe vet æ ikke. han liker bare å sove leeenge hehe ... han våkner mange ganger rundt 7 tiden . da ammer vi litt så sovner han igjen . vi ammer i sovne hehe =)=) godt å få hjem kjæresten tihi? =) ha en fiiin fredags kveld ... hugs from pølsa and the boys ..
har en liten spire i magen min Skrevet 9. september 2006 #8 Skrevet 9. september 2006 godt er vel litt og ta i, har ikke fått følelsen av at han er hjemme, for å si det sånn! off.. suttersutter! min har også isblå øyne, store runde.. født i uke 30 han til deg?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 off da . e hain på farten ut for å ta igjen t tapte med kompisan ?? typisk mannfolk iallfall .. min er sånn... jupp født uke 29+6 for å være korekt da,men æ si uke 30 =) du må sett krav t gubben.. NO VILL Æ SØV litt tihi ... det burde han iallfall unne dæ siden du e mye oppe om natta osv . planer resten av hælga dokk da ?? vi bli rolig, syk enda han røvern hær ..
pølsa & pølsene Skrevet 9. september 2006 #10 Skrevet 9. september 2006 må bare teste om æ har fått mæ nick
har en liten spire i magen min Skrevet 10. september 2006 #11 Skrevet 10. september 2006 hei pølsa æ ork itj å sætt nå krav æ, spille heller på samvittigheta hans. hvis han har nå da va flink i går da, laga middag og stod opp med lillegutt. wehey liksom.. ingen planer, bare rolig. godt det. tenkte sove litt når han lille her sovner etterpå. skulle gjort litt husarbeid også, men d får vente. forkjøla han lille eller?
pølsa & pølsene Skrevet 10. september 2006 #12 Skrevet 10. september 2006 ja har fått gjort litt husarbeid æ,men det e ith my nei ... ja tror du mainnfolk har samvitighiet???haha mista troa på den æ iallfal........ ja lille e forkjøla enda ja . hoste,pip og feber.. grrrr.. håpe han bli frisk snart no ja ..... ein din, dårlig enda ell??
har en liten spire i magen min Skrevet 10. september 2006 #13 Skrevet 10. september 2006 min er frisk som en fisk. hjalp masse med saltvann og bittelitt mentholatum på brøstkassa han sover godt om natta nå, sykt deilig. hvor ofte er du å veier gutten din?
har en liten spire i magen min Skrevet 10. september 2006 #14 Skrevet 10. september 2006 kjipt å logge seg inn så sent da gitt, uten en hilsen fra dæ pølsa. dagen har gått fort, susa frem og tebake, fått seng te lillegutt. har sovet i bag`n helt til nå, men endelig er han klar for seng. føler jeg selv ihvertfall. godt til han også, så får han snudd seg litt shjøl. ihvertfall, skal finne senga om ikke så lenge stor klem til pølsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå