her@ Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Har sveiet innom her i ett års tid (BIM og DIB), men har ikke fått meg til å skrive noe før nå... Er 39 år og fikk min 4. sønn i april. De tre andre er i alderen fra 22 til 11 år. Bor på Østlandet, og ingen av mine venner har småunger lenger. Må si det føles som et privilegium å få barn i denne alderen (hvilken alder - føles jo ikke annerledes enn i 20-åra jo). Og JA - jeg kan godt tenke meg flere også jeg - er helt utrolig skjønt å ha permisjon fra jobben og bare gå hjemme og kose meg med lillegutt! Men kunne godt tenke meg å ha kontakt med andre i samme situasjon...
Ronja65 Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Koselig at du skriver til oss... Jeg følte det samme som deg i starten, men etterhvert så har det nok tatt lit av...:-)). Det er så mange hyggelige damer her inne:-)) Det er bare å skrive eller kaste seg med på treff. Det er en gjeng mammaer som møtes hver mandag kl 12.00. Tror neste treff blir på Mecca i Oslo???. Dere er hjertelig velkommen.
her@ Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Sier tusen takk for det:-) Nå bor jeg ganske langt fra Oslo (ca 12 mil) - og hvor Mecca ligger har jeg ikke peiling på... Men får jeg anledning, vil jeg veldig gjerne ta en tur:-) Gubben jobber i Oslo, så det hender en sjelden gang iblant at vi tar toget inn dit og shopper litt... Ligger det unna Sentralbanestasjonen?
Ronja65 Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Nei. Tror ikke det. Det ligger i hvertfall ikke så langt unna sentrum. Tror det finns forklaring her inne et sted. Sist jeg var på treff, kjørte jeg bil. Surret lenge rundt..... Så jeg er faktisk ikke sikkert på hvordan jeg greide å finne frem:-)) Selv bor jeg i Asker, så jeg må innrømme at jeg ikke er så ofte i byn. Skal prøve ta offentlig neste gang. Da skal jeg prøve å finne frem via trafikanten tenker jeg. Meccas adresse finner vi nok på gule sider... Håper at du får mulighet å komme en tur... Det er kjempekoselig å dra på treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå