Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Skriver her for å være anonym. Synes det er blitt så utrivlig her, eller hovedsaklig på skravlesiden da. Har fått en del refs her for ett innlegg som ble misforstått. Jeg tar meg ikke nær av ting som blir sakt her, men jeg har vert her så mye og føler at mange her inne er blitt nesten som venner og da føler jeg meg rett og slett svikta når jeg får så innmari mye dritt. Har vurdert å kutte ut hele DiB, men jeg er da innom å leser her og svarer (velger mine ord med omhu....) der jeg føler jeg kan være til hjelp. Synd at det skal være sånn på ett forum der det er voksne folk.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Helt enig! Har sluttet å legge inn så mye innlegg selv jeg. Blir jo halshuggd hvis en sier meningen sin.
Gjest Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Men hvorfor bryr dudeg om hva andre mener? Du har dine meninger og andre har sine, so what! Dette er ett internettforum og hvorfor bry seg om hva "Anka" fra Finnmark mener? Nei, skal man bry seg om hva andre mener så brude det hvertfall være noen som kjenner deg personlig!! Skriv hva du vil og drit i hva andre mener!!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Problemet er nettopp det at jeg kjenner mange her i real life og. Håper selvfølgelig at de kjenner meg såpass at de ikke tror på alt som blir sakt her inne, men jeg blir alikevel usikker. Er bare sånn jeg er. Sorry, men jeg synes virkelig ikke det er noe trivlig å bli kalt syk,løgner,ufølsom,dum og alt det der.... HI
Gjest Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Men hvorfor ikke bytte nick da? Eller være anonym når du spør om noe som kanskje er ubehagelig? De trenger ikke vite hvem du er? Og hvorfor skulle de da dømme deg om de skjenner deg i RL? Du er vel ikke en annen i RL enn hva du utgir deg her for å være?
Gjest Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Ja, og hvis de dømmer deg for ting som blir sagt her inne, så hvorfor gidder du være venn med dem? Du velger dine venner...
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jeg har slutta å bry meg jeg, jeg skriver mitt og så får andre si hva de vil, men irriterer meg at folk er anonyme når de slenger dritt, skulle likt å vite hvem de er! Bruker meget sjelden den knappen sjøl, for jeg står for det jeg mener og blir kanskje ikke så lett uvenner med folk. Sikkert mange som har slengt en del på tråder jeg aldri har lest hva folk svarer til meg(tråder jeg bare har svart på). Du kan jo kutte ut, eller du kan slutte å bry deg om andre Uansett syns jeg personlig man ikke trenger å legge ut livshistoria si her og man kan tenke seg til hva man kan få reaksjoner på av tråder og være realistisk og tenke seg til hva folk vil komme til å svare deg! Men jeg reagerer på mye som har med religion å gjøre, da jeg er religiøs, og da velger jeg enten å svare kort og greit, eller la vær. Orker ikke no debatt på noe ikke-religiøse og religiøse aldri kommer til å bli enige om allikavel!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #8 Skrevet 7. september 2006 Er det du som er HI eller 'Bella sin mamma'? Er jo bare du som skriver provoserende innlegg her?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. september 2006 #9 Skrevet 7. september 2006 Var dette ett provoserende innlegg?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #10 Skrevet 7. september 2006 Nei jeg er ikke bella sin mamma. Har ikke skrevet provoserende innlegg, men folk har trodd jeg jeg lyver om ting jeg har skrevet... ikke noe privat en gang. Fått nok jeg. Sikkert litt barnslig av meg men. Synes det et så mye drittslenging her så det er ikke no kos å være her mer. Men må jo lese de fornuftige innleggene da :-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #11 Skrevet 7. september 2006 he he...ja litt..men jeg synes det ble litt diumt med de innleggene hennes om hvem som var dårlige foreldre..
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #12 Skrevet 7. september 2006 Nettopp dette mener jeg er unødvendig! Diskusjonen er avsluttet så slutt å skriv om henne. Herregud at folk ikke kan la ting ligge...... HI
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. september 2006 #13 Skrevet 7. september 2006 Sikkert ikke enkelt- men prøv å hev deg over det. Man må jo få lov til å mene hva man vil uten å bli halshug for det. Selvom endel reagerer på det du skriver og kaller deg dum eller hva de gjør, så mener sikkert ikke de aller fleste det. Man legger nok desverre mer merke til og tar til seg negative kommentarer enn positive, desverre. Ikke gi deg =)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. september 2006 #14 Skrevet 7. september 2006 Ble akkurat kalt for gal jeg for jeg legger ungen min på magen når han leker, han snur seg forsåvidt over på magen sjøl og... Kanksje anonym hadde misforstått det jeg skrev, men da kan man spørre på en ordentlig måte i steden for å kalle folk gal. Hehe, må le litt jeg...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. september 2006 #15 Skrevet 7. september 2006 Noe av problemet er vel at det finnes ikke noe fasitsvar på hva som er riktig barneoppdragelse osv. Da blir det mye meninger. Også vil det alltid være noen som ikke greier å se fra så mange andre synsvinkler enn sin egen...
Luca Skrevet 7. september 2006 #16 Skrevet 7. september 2006 Hapiness: svaret var ikke til ditt innlegg tror jeg. Da kommer det skrått under ditt, men dette kom rett under ditt hvis du ser etter:-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #17 Skrevet 7. september 2006 Hehe ja noen små kommentarer må man bare bite i seg. De har forresten godt av å ligge på magen litt. Ungen min ligger mye på sia om natta *elendig mor her* Men det er kjedelig da noen starter en tråd hvor alle slenger seg på og er helt enige i at du er en idiot...
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. september 2006 #18 Skrevet 7. september 2006 men om man ikke takler de svarene man får her, hva er vitsen med å spørre?! Nå tror jeg de fleste skjønner ganske fort hva slags svar man kan forvente seg å få. Og spm om oppdragelse legger jeg som regel heller aldri ut fordi det spør jeg gjerne noen jeg stoler på og kjenner i RL, kan ikke stole blindt på alt som står på et åpent forum! Jeg trives her jeg, dete r et tidsfordriv! men enig at man kan slutte å være spydig og 'snakke' pent med hverandre
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. september 2006 #19 Skrevet 7. september 2006 ja, det er det! men hvorfor være så 'slemme' med hverandre da? om en tar feil eller har en annen oppfattning av noe så la det få passere! Ikke heng ut hverandre, er det ikke det vi har kranglesiden til?
Beth84g Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Kranglesiden er jo rene koseforumet i forhold til skravlesiden da. Herlighet så mye pepper en kan få der. Bare se på Theri,turbo tarzan`s mamma, nemi og mange andre. Skjønner at flere vil forlate forumet jeg.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. september 2006 #21 Skrevet 7. september 2006 Ja, det tar rimelig av der inne innimellom! Skjønner ikke at folk gidder jeg =)
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 7. september 2006 #22 Skrevet 7. september 2006 Skulle jo ikke være sånn da!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 7. september 2006 #23 Skrevet 7. september 2006 Nei.. Men spørs vel om det er noe vi kan gjøre med det... Jeg for min del bare lar være å svare på sånne innlegg som jeg mener ikke burde vært der. Er jo sånn at jo flere som svarer jo mer interessant blir den tråden. Hehe: " jo, jo, jo..."
Beth84g Skrevet 7. september 2006 #24 Skrevet 7. september 2006 Så ber alle om link for så å kommentere saken og dytte tråden lenger opp så de nypålogga ser den og ber om link... blir jo aldri kvitt de jo!!!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #25 Skrevet 7. september 2006 Til anonym! Hehe!! Nei, det er ikke jeg som er HI, jeg driter i hva andre mener! Og hvertfall hva andre rundt om i Norge som jeg aldri kommer til å treffe eller ha personlig kontakt med! Jeg skriver det jeg vil, når jeg vil, bryr meg IKKE om noen synes det er teit, dumt, galt osv osv... Om noen tar seg nær av det så er det dems problem ikke mitt! Selv svarer jeg ikke på tråder jeg synes er helt på jordet, men ja jeg har mine meninger om det fordet...bortsett fra de om Theri da, har svart på noen av dem, hehe!! Men over til HI...så er det fryktelig synd at du føler det slikt, og synd at så mange andre føler det slikt også! Selv kjenner jeg ingen her inne i RL (som jeg vet om da) og skulle det være noen så har de selvfølgelig lov til å mene det de mener om mine innlegg. Vi har alle forskjellige meninger om ditt og datt, så hvorfor ta seg nær av det andre skriver? Synes også at det er helt tullete å svare som anonym, selv bruker jeg ikke anonym knappen. Har vel brukt den ett par ganger da jeg spurte om litt mer personlige spørsmål. Men ellers står jeg for det jeg skriver her inne, og ser ikke poenget med å skjule meg bak anonym knappen. Er allikevel anonym for dere bak nicket mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå