Gå til innhold

Bruker dere vinterpose i vognen enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla er 2 år.. og jeg vurderer og slutte med pose egentlig.. og bare ha en dress på henne...??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det ergreit med pose.. mye deiliger å ligge i undertøy og ha en lun og varm pose enn en tykk dress...

Kommer til å bruke pose i vinter også..

Skrevet

Tulla mi skal opp å gå hele tiden hun. Stress med sko i posen da...

Når hun sover så har jeg pose.. men tenkte resten liksom med byturer og sånn at hun kunne sitte i dressen sin?

Skrevet

Jeg har ihvertfall tenkt å bruke det, men har ikke prøvd den i år. kanskje det blir for trangt (ullpose)?

Skrevet

Kommer helt an på situasjonen det! Er vi ute på en tur til lekeplassen eller butikken sitter han ikke i posen så klart, for da er det jo opp og ned av vognen, vil gjerne gå litt selv osv. Er vi på kjøpesentre el som vi må gå ut for å komme til neste, så er posen grei slik at vi kan ha forholdsvis tynne ytterklær på/bare jakke inne på sentrene/butikkene og så pakke posen rundt når vi går ut. Samme vis han skal sove, da er posen obligatorisk.

Skrevet

Vi bruker ikke posen til gutten vår når vi bare skal gå en tur med vogna. Tar da på dress og har med et ullpledd hvis han skal sitte i vogna. Men når han skal sove i vogna bruker han voksiposen. Som forøvrig er en genial oppfinnelse!!

Skrevet

Tenker du til vinteren? Nei, huff, da må du definitivt ha ull oppi! Tenk selv hvor kald man blir i stumpen av å sitte ute om vinteren uten noe varmt under.

Skrevet

Voksipose er slettes ingen genial oppfinnelse - for et herk! Her har vi stooor vognpose med ullskinn under og dun rundt. Kjempe kjekt det og kjempevarmt. Så greit med bare en helt enkel glidelås!!! Jeg har aldri skjønt hvorfor folk skyter voksiposen i været, noe mer tungvint, klønete og volumiøst skal man lete lenge etter...

Skrevet

jeg har lammeskinn pose og den tar jeg bare av "toppen" på så han sitter på posen og har tykt ull pledd over, da kan han ha på sko! om han sover ute får han toppen på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...