Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Guten min er 10 mnd i morgon. Begynte i barnehage for ca 3 veker sidan, går 3 dagar i veka. Det har gått veldig fint. Han trives og er ikkje lei seg når eg går frå han.

Idag fortalte primærkontakten hans at han er "heilt hul" når det gjeld mat.

Han har graut ståande i barnehagen, dessutan sender eg med han mat.

Stort sett har han med seg ei brødskive eller to sånne bittesmå knekkebrød, eit lite middagsglas (Nestlé) og ein porsjon fruktmos. Personalet synes det er vanskeleg å få i han drikke.

Som regel har han to soveøkter mens han er i barnehagen.

Leverer han ca 07.50 og hentar han ca 15.30.

 

Eg ammar han og har ikkje tenkt å slutte med det på ei god stund enno.

Har idag kjøpt MME til å ha i barnehagen, men tvilar vel på at han kjem til å drikke det. Har prøvd litt før, men pføy! det likar han ikkje...

Synes jo det er eit nederlag å gi han saft. Må jo passe på tennene hans.

 

No lurer eg altså på kva mat som er greit å sende med han og korleis eg skal få han til å drikke meir. Kor mykje drikke bør han få i seg pr dag, forresten?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har slitt litt med å få gutten vår til å drikke nok vann. Han drikker lite i bhg og da har vi rett og slett valgt å gi han en tutekopp med noen dråper solbærsaft blandet ut med vann, som han får til middagen. Den drikker han villig vekk opp og vi merker godt på bleiene at han får i seg væske.

 

Han får tilsvarende tutekopp med vann som han er og forsyner seg av innimellom i løpet av dagen (står på gulvet ved lekene hans). Han drikker litt, leker litt og drikker litt mer. har funnet ut at han drikker mer når han får bestemme selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...