Northernlights Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg ble svigermor på slutten av august =) Ei snill svigermor, jeg da... hehe For slemme svigermødre har ikke babyer! (tenk over den, dere! er det ikke sant??) ;o)
her@ Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jeg er nesten - eldste sønnen min er samboer... Helt enig med deg - slemme svigermødre har ikke babyer nei:-)
Reveenka Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Og dessuten - så greie som alle er her inne, kan jeg ikke tenke meg at noen her vil bli en slem svigermor c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå