Gå til innhold

vinterpose

¤mamma til to prinsesser¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags har dere/skal dere kjøpe? har dere noen tips til nettsider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa på 2 år har en lammeskinnspose fra Nøstebarn, lang og veldig fin. Lillesnupp har en dunpose fra Babynest, den med bamse inni. Lang og fin den også, og så lett at du kan bruke den i liten vogn.

Skrevet

Eg var så misfornøgd med Voksiposen at eg sydde meg ein vinterpose sjølv.

Skrevet

jeg har kjøpt en ticket pose... har ikke begynt å bruke den enda, men tror den er veldig bra.. den er vanntett og vindtett...og med for inni... stor og god... og rosa!;)

Skrevet

Vi kjøpte en fin pose på en barneutstyrs butikk til eldstemann som nå er 3 år snart. Tror merket heter Basson. Det er lammeskinn inni, med et kraftig fòr utenpå. Han har brukt den lenge i barnehagen når han ligger i vogna og sover der. Nå skal lillemor bruke den videre. Finnes ikke slitt og er kjempevarm og god.

Skrevet

Jeg skal forsøke å sy min egen. Er så dyrt med dunposer, også synes jeg det er litt stas med en som ingen andre har lik, og som du har laget selv.

Skrevet

Hvor har du kjøpt den, og hvor mye kostet den??

Skrevet

Vi har voksipose til storesøster på 21 mnd. Er så fornøyd med den at vi har kjøpt ein til, til babyen og.

God og varm og snuppa elskar å sove i den.

Skrevet

Vi har en reflex-pose med fleece inni, den skal jeg bruke nå i høst og så skal vi få en voksipose av en snill bestemor etterhvert.

Men jeg lurer på om vi skal ta den activ eller den gamlesorten.

Liker activ med at den ikke har snører men klips.

Skrevet

juligullet

hvis det var den jeg har kjøpt du mener, så kjøpte jeg den på reflex..koster 999...

Skrevet

Voksi her og...

suuuper fornøyd! ;o)

Skrevet

Kaizer lammeskinnspose. Vurderer kanskje å bytte den ut med Voksi (er kjempefornøyd med lammeskinn altså) fordi at Voksien kan vaskes og tromles i motsetning til skinnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...