Gå til innhold

Hva skal en stakar gjøre.....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og dama fikk en sønn for 6mnd. siden... Pga. nedsatt sugekapasitet er han et flaskebarn, og det er stort sett jeg som er hjemme med han. For at dama skal "komme seg over et 9mnd. lagt svangerskap..... greit nok) ... Dama har reist ut på byen, festet, kommet hjem neste dag uten å gi lyd fra seg (Å da selvfølgelig ute av stand til å hjelpe til).... Vel... Jeg har vært bekymmret...

Jeg har nå funnet ut at ho er den største flyfilla på byen.... Å jeg har gitt beskjed om at jeg vil flytte..... Men, i følge henne vil jeg da ikke se min herlige sønn igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars deg. Du får en god klem av meg.

Skrevet

Ta kontakt med familievernkontoret. Husk at du stiller sterkt dersom hun ikke har tatt mye del i den daglige omsorgen fram til nå. Det er ikke HUN som bestemmer om du skal treffe barnet, det er det dommere som avgjør. Og skulle du ikke få den daglige omsorgen, får du i alle fall samvær.

Stå på! Det er jaggu mange rare mannfolk der ute, men det finnes sannelig sorten av kvinnemennsker også...

Hilsen alenemamma :-)

Skrevet

hvis det er du som har størsteparten av den daglige omsorgen nå,så står du like sterkt i saken som henne!!vi lever i 2006!fedres rettigheter i barnefordelingsaker er sterkt forbedret!!

bare sørg for å dokumenter alt som skjer!skrive ned alt!

så har du i hvert fall noe å gå på!!

Skrevet

Hei,synes du ikke skal ta truslene hennes helt på alvor. Idag blir barna oftest 50%til far og 50%til mor om parforholdet går i stykker. Det skal mye til for at "delingen" av barnet blir annerledes enn det. Da skal det være store grunner til at den ene parten ikke skal få 50%. Sikkert bare tomt prat fra henne, mange damer som truer med akkurat dette. Men det beste for barnet er jo at dere klarer å bli enige selv om hvordan dere skal gjøre det under rolige forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...