Gå til innhold

Hva skal jeg si hos legen?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til gyn.pol. imorgen fordi jeg synes jeg har blitt for slapp etter fødsler og det kommer luft ut og inn av skjeden. Tør ikke inngå noe nytt forhold slik som det er nå!!! Men hallo,hva skal jeg si da? "Jeg vil at dere skal stramme meg opp i skjeden fordi jeg fiser når jeg har sex,og det hullet der nede er AAALTFOR stort!!!?" Hallo,jeg jobber med de samme legene og kommer garantert til å se dem etterpå,hvem av dem det nå blir?! Hvis en av de unge kjekke turnuslegene på min alder tar imot meg,går jeg rett ut igjen!;) Hjeeelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo bare si sannheten da, at du har problemer med slapp skjedemuskulatur etter fødsler og at dette hemmer deg under samleie..

Skrevet

Hvis du arbeider sammen med de, er det noe annet sted du kan gå? -til privatklinikk eller noe?

Du bør ihvertfall si det som det er, sikkert mange flere med samme problemet.

Drev du mye med knipeøvelser etter fødselen? Det er ihvertfall aldri for sent å begynne med det.

Lykke til ihvertfall

Skrevet

Hei,da er timen overstått! Var hos en eldre,erfaren lege,og han synes nok problemet mitt var litt utradisjonelt...;) Men han sjekket meg da og mente jeg var fullstendig normal nedentil,og at jeg hadde kanskje mindre utvidet skjedeåpning enn de fleste får etter fødsler,og at jeg ikke engang trengte å ta knipeøvelser! Muskeltonusen var HELT fin! :) Nå ja...! Vet ikke om jeg er helt enig i det,men noen operasjon blir det ikke. Jeg er jo litt mer beroliget når en som har sett tonnevis av underliv forteller meg at alt ser veldig bra ut! Men det blir kanskje en smule flaut å møte han på jobb første gang:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...