Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse er best å kjøpe til nyfødte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer mye an på kor stor ungen er... men vi ha kjøpt noe i 50 og 56, og resten i 62... Jordmor sa til oss at det ikkje var vits i så mange klær i de minstre størrelsene for de vokste fort ut av de, 1-3 uker.. Og om barnet er over 50 cm når det fødes bli jo str 50 for lite...

Skrevet

Varierer veldig det da.... Men for min egen del har jeg 2 sett i str. 50, ett par sett i str. 56 og resten er i str. 62. Har ei jente på snart 2 år, henne brukte jeg str. 56 på i tre uker, hun var 51 cm. lang ved fødselen. Disse nyfødtklærne blir veldig fort små, hadde det ikke vært for at jeg har fått de i str. 50 hadde jeg personlig aldri kjøpt det. Men det er jo ikke likt for alle!!

Skrevet

jeg har brukt str 50 på begge mine - og det i ca 1 mnd etter fødsel. Det er jo ikke hyggelig å ta på de for store klær hver dag... så jeg ville kjøpt et par sett i str 50 og et par i 56. Så ser du hvor stor babyen er når den kommer. Kjenner du ikke kjønnet heller, så bør du jo ikke kjøpe så mye før babyen er født.

og str 62 ville jeg ikke kjøpt i det hele tatt. Det tar lang tid før de begynner med den str - og jeg tror 90% av alle gavene vi fikk var i str 62 så jeg fylte opp skapet med str 62 lenge før han kunne bruke den str.

Skrevet

Har ikke kjøpt mindre enn 56 på de ti første mine. Gikk forholdsvis fort over til 62, som var en størrelse som varte lenger.

Skrevet

Kjære vene,det ble litt feil...mener de to første mine (ikke ti...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...