Gå til innhold

Hvilken vognpose skal jeg kjøpe?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har solgt Voksiposen til snuppa som er 21mnd, siden den var så stor at den kun var brukbar i den ene vognen hennes (den hun har i barnehagen) Vi skal nå kjøpe en ny type pose. Men vi vet ikke hvilken. Er det noen som har et tips om hva jeg bør kjøpe? Hva har dere?Den bør være varm og ha glidelås. Hvilken type butikk har størst utvalg. Vil forresten si at jeg IKKE er villig til å betale kr.2000,- slik som vi gjorde for Voksi-posen

(bor i Bergen hvis det skulle være en butikk jeg bør kikke i som jeg kanskje ikke har tenkt på....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel vi har kjøpt en til 1700 kr...husker ikke navnet men er bilde av en teddybjørn inni...sier deg sikkert ikke så mye...men uansett...hva med å se i en sportsbutikk etter en sovepose rett og slett...agunjak eller noe sånt heter det vel...tror det er mye rimeligere og sikkert veldig bra..du kan jo spørre...

Skrevet

Kjøpte sovepose til barn på G.sport. Den er kort og grei, passer i vognen :) Går til 5 minus grader.

Skrevet

Hei, er det lammy wl posen dere har kjøpt..En dunpose med bamse i bunn?

De er så fine...

Skrevet

Det er vel ingen tvil om at ekte saueskinnspose er det beste, med de er jo ganske kostbare,da ..

Skrevet

lammeskinnspose på reflex til 1199,- den har vi nett kjøpt=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...