lilleguttetutt Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hei... Vi har vurdert å frese opp sexlivet vårt med å innvitere med en ekstra jente. Min kone sier at hun har lyst å se meg sammen med en annen, samt å prøve jentesex. Vi hadde en avtale med en jente som aldri stilte, selv om vi avtalte flere tidspunkt. Det jeg lurer på er om det er noen som vet om seriøse plasser på internet der man kan treffe personer med samme interesse for slikt...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 http://date.side2.no/date/ sexdate her er noen iallefall....:-) tara
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 www.paradise.no Her går man inn på videochat. Finner mange der trur jeg. Moro den siden hvor man kan se andre onanerer og koser med seg selv. hender oxo du ser par hoser med hverandre. Burde prøves
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #4 Skrevet 13. september 2006 www.eros.no og www.swingers.no burde være mulig å få tak i villige jenter der.Ser iallefall det står sånne annonser titt og ofte"jente søker par" osv... Lykke til og hold oss underrettet
Gjest Skrevet 13. september 2006 #5 Skrevet 13. september 2006 ja dette må jeg høre mer om. Kan jeg få være med?
Dr.Yppert' Skrevet 17. september 2006 #6 Skrevet 17. september 2006 Jeg har også fantasier om trekant, men jeg har så mange komplekser! Kanskje jeg skal ta steget likevel?
lilleguttetutt Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. oktober 2006 Det kan du vel... Hvor bor du Hvilket kjønn er du? Alder?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Hva med meg da?? Jeg er "våt,kåt og villig" og med på nesten alt;=)) Er spennende å skrive her om dette som er noe jeg fantaserer om,mmmm! Hvor er dere fra og alder?Jeg er i slutten av 30-årene..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Kona mi vil gjerne bli tatt både bakfra og forfra samtidig, mens hun suger en tredje mann og ronker en fjerde, og femtemann filmer det hele. Etterpå vil hun gjerne ha ris på rumpa av en sjettemann. Kan vi sette inn en annonse i Aftenposten?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #10 Skrevet 26. oktober 2006 Du høres ut som en kvinne etter min smak!! Jeg er i midten av 30-årene... Hvor bor du??
lilleguttetutt Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 26. oktober 2006 Vi er et par i midten/begynnelsen av 20 årene. Kommer fra Bergen. Har du noe bilde av deg på nettet? Hvordan få tak i deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå