Gå til innhold

Lunsjtreffene som ble dagstreff!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffene til Follogjengen blir bare lenger og lenger... Vi biter oss fast i veggene hos hverandre, går ikke hjem før store barn og menner kommer hjem og forventer seg middag... (Og enkelte går nesten ikke da heller ;-p) Nå har vi begynt å snakke om hyppigere treff, hytteturer og filmkvelder med overnatting også! Jeg hadde aldri i verden trodd at jeg skulle finne så flotte venninner på nettet. Vi har kjent hverandre i knapt et år, men denne gjengen har fått en stor plass ihjertet mitt... Jeg er så utrolig takknemlig for å ha funnet hver og en av disse damene!!! Og denne siden bare bugner av enda flere flotte damer... Utrolig!!!!! Hvis jeg nå hiver meg på Oslotreffene også, da får jeg definitivt ikke tid til å jobbe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he. Du må vurdere å forlenge permisjonen din.

Men skjønner veldig godt hva du mener. Vi har jo en liten eksklusiv gjeng i Asker&Bærum som jeg virkelig ikke ville ha vært foruten ;-)

Og selv om jeg ikke har vært på mange Oslo-treffene enda har jeg da skjønt at dette er noen utrolig hyggelige damer det også. Glad jeg skal ha permisjon leeenge enda jeg da (april 2007)

Skrevet

Ja, tenk idag fikk vi også hilse på datter og mann til Velve;-) Hyggelig var det!!!

Og jeg er også såååååå glad i dere alle sammen.-) Flottere jenter skal man lete lenger etter!

Skrevet

Må bare si at jeg føler meg priviligert som har fått bli kjent med dere alle! En super gjeng!

Skrevet

Så koselig da. Vi er også en liten gjeng i Drammensområdet som traff hverandre på BIM- og som treffes fra tid til annen(jeg kaller dem nettvenninnene mine).De holder imidlertid en lav profil her inne har jeg lagt merke til...

Vi er jo heller ikke mer enn en halvtime fra Oslo, så vi kunne også ha blitt med fra tid til annen.

Jeg skjønner heller ikke hvordan jeg skal få tid til å jobbe. Det er jo så mye annet å drive med....!!!!

Skrevet

Hei Maja-67. Jeg, gummelillan og Selma62 møtes også. På onsdag så skall vi i den nye svømmehallen på babysvømming.

Asker/Bærum/Drammen er ikke så langt... Hadde vært hyggelig å møte dere da.

Skrevet

Jeg mente ikke i svømmehallen:-) Men det er greit det også:-))... Tror John Blund sender sitt trøtthetsstøv på meg nå.

Skrevet

Ja, dette er virkelig en fantastisk gjeng. Takk for treffet. jeg var jo tilstede - selv om jeg ikke helt vet om jeg fikk med meg så mye - var utrolig trøtt og tåkete. Må bare beklage, jeg kommer nok sterkere tilbake snart. Tenk, jeg klarte til og med å glemme dyna til Even- snakk om tåke. Treffene er høyt prioritert. Synes jeg er priviligert som har truffet alle dere flotte damene! Litt av en fantastisk gjeng. Gleder meg til mange flere koselige stunder. Det kan jo bli skikkelig artig etterhvert som podene vokser til.

Skrevet

Jeg er så gla` at jeg har møtt dere.Da jeg kjørte hjem fra treffet på onsdagen,tenkte jeg ; for en fantanstisk gjeng!! Er alltid så godt humør når jeg har vært sammens med dere.

Gleder meg til neste treff.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...