Gå til innhold

hva gir du/dere i dåpsgave til barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte kanskje å kjøpe en håndmalt barnestol el. men har ikke anelse på hva som er vanlig at vi som foreldre gir... tips noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gav gullarmbån hvor jeg graverte inn navnene dems og dåpsdatoen. Veldig forskjellig hva foreldre gir, noen gir ikke noe i det hele tatt...

Skrevet

Tenkte kanskje å gi medlemsskap i OBOS og USBL...

Skrevet

Vi ga ingen ting til snuppa vår! Kjøper hele tiden det hun trenger og mer til, og derfor ga vi ikke noe spesielt ved dåpen.

Skrevet

Det er mange som ikke gir dåpsgave i det hle tatt, de holder jo selve dåpen.

Selv var vi ferdig med den i mai og jeg har tenkt å kjøpe en håndlaget dukkevugge.

Men hadde vært morsomt å få den malt, ettersom snuppa bare er 7 mnd. haster det ikke.

Gjør jo ikke noe om hun ikke fikk den på selve dåpsdagen synes jeg.

har noen i slekta som driver litt med treting og rosemaler men har desverre ikke noe kontakt med de, men har tenkt å høre om de kan hjelpe meg og hvor mye de skal ha for jobben.

Skrevet

Vi ga henne ett engle gull kjede med en diamant. En engel til vår lille engel =0) Satte også inn 3000 på kontoen hennes.

Skrevet

Vi ga heller ikke noe. Lurte litt på det, men som Lorang også sier så holder man jo selve dåpen og man kjøper jo ting til barnet ganske ofte uansett ;)

Skrevet

Jeg syns det er hyggelig å vite at vi gir barna våre en ting til dåpen, så har kjøpt et enkelt gullhjerte-smykke.

Godt forslag til Carina lenger oppe også, medlemsskap i boligbyggelag. Syns det blir litt symbolsk når vi som foreldre gir en gave.

Skrevet

Vi ga ikke gave til snuppa vår, men det er sikkert litt forskjellig fra familie til familie. Lykke til med dåpen!

Skrevet

Vi gav en tallerken som hun hadde satt sine fotavtrykk på + kopp med håndavtrykk.. og et gullhjerte..

Skrevet

Visste at hun fikk penger i gave,så av oss fikk hu skikkelig søt sparebøsse :D

Skrevet

Vi ga lille prinsessen vår en gull smykkesett med kjede, armbånd og øredobber.

Skrevet

Vi ga minste jenta et gullarmbånd med sjarms i forskjellige varianter. De også i gull. dette kunne forlenges slik at barnet kan vokse med armbåndet.

Har gitt gull smykker til alle mine barn i dåpsgave.

Skrevet

Ser det er mye smykker her, hva med guttene? Er ikke så fan av sølvbestikk ol heller jeg da

Skrevet

Åpnet en sparekonto til dem, hvor vi setter inn 200 kroner i mnd.

Skrevet

Kontoen er vel gave nok. Blir mange tusen gjennom årene det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...