Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hart sett han gjøre det ett par ganger. Men han nekter. Dersom han ligger på ryggen og ikke når lekene sine så studerer han hendene eøller føttene sine. Eller gråter til han blir plukket opp eller snudd. Elsker å ligge på magen. Men nå sitter han selv også, dersom vi setter han opp, så nå er det full hyling dersom han legges ned. Hva bør jeg gjøre med det at han ikke ruller fra mage til rygg, eller fra rygg til mage. Jeg har jo sett han gjøre det, så jeg tror han kan det.......... Men........
Halloween-mamma Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Hva sier de på helsestasjonen da? Han er vel innenfor normalen enda, er han ikke? Jeg ville vel prøvd å la ham greie seg litt selv. Dvs., selv om han liker at dere setter ham opp på rompen så kan det være smart å unngå det i en periode. Legg favorittlekene (evt. favorittmat!) i nærheten av ham, akkurat langt nok unna til at han må jobbe litt for å nå dem.. Mener ikke at dere skal la ham ligge og gråte eller noe, bare så det er klart Men jeg husker at min kunne klage litt i perioder når han f.eks. strevde med å dra seg opp på armene. Da var det ikke klaging a la "jeg vil ha hjelp/jeg vil opp" men mer sånn "ååååhhhh...dette var stress, jeg vil boooort dit men får det ikke til".. og da lot jeg ham holde på til han signaliserte at han hadde fått nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå