Gå til innhold

Trening/lek for 3 åringer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter trening for 3 åringer. Tenker på en type allidrett, mest lek og morro, kanskje ballspill, turn etc. Er det noen som vet om noe slikt i Oslo? Noen som vet om noen som driver babysvømmingkurs med søsken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det fins lenger, men min jente gikk på danselek for barn da hun var 3 år. Det var borte i Sporveisgata tror jeg.

Skrevet

Hvis du går inn på www.kreativdans.no så arrangeres det danselek for barn og foreldre med oppstart nå på søndag, men det er på sagene i oslo...

Skrevet

Tror man stort sett må være 4 år for å kunne være med på allidrett eller turn. Det vi går på (har en datter som nettopp har fyllt 3 år) er "barnedans". Du kan se hvor/hva de har å tilby på www.spindancing.no.

Datteren vår gikk også i fjor, men da ble hun stående og se på innimellom. Tror likevel hun hadde utbytte av det. Nå har det nettopp startet på igjen (vært 1 kveld), og hun digger det!

Det som skjer i løpet av den 1/2-timen vi er der, er at barna gjør en del sammen med mammaene (eller pappaene). Det dreier seg om bevegelse til musikk, og det er kjente sanger som blir brukt: Mikkel Rev, Sabeltann, Smurfene, Mummi osv. Kjempeflott å se at hun koser seg så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...