Lillelullu Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Er på utkikk etter trening for 3 åringer. Tenker på en type allidrett, mest lek og morro, kanskje ballspill, turn etc. Er det noen som vet om noe slikt i Oslo? Noen som vet om noen som driver babysvømmingkurs med søsken?
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Jeg vet ikke om det fins lenger, men min jente gikk på danselek for barn da hun var 3 år. Det var borte i Sporveisgata tror jeg.
mamma-sarah Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Hvis du går inn på www.kreativdans.no så arrangeres det danselek for barn og foreldre med oppstart nå på søndag, men det er på sagene i oslo...
*Maggi* Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Tror man stort sett må være 4 år for å kunne være med på allidrett eller turn. Det vi går på (har en datter som nettopp har fyllt 3 år) er "barnedans". Du kan se hvor/hva de har å tilby på www.spindancing.no. Datteren vår gikk også i fjor, men da ble hun stående og se på innimellom. Tror likevel hun hadde utbytte av det. Nå har det nettopp startet på igjen (vært 1 kveld), og hun digger det! Det som skjer i løpet av den 1/2-timen vi er der, er at barna gjør en del sammen med mammaene (eller pappaene). Det dreier seg om bevegelse til musikk, og det er kjente sanger som blir brukt: Mikkel Rev, Sabeltann, Smurfene, Mummi osv. Kjempeflott å se at hun koser seg så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå