Gå til innhold

Tre barns mamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ønsker meg en til!!

Høres sprøtt ut da jeg hadde det tungt i sv. Bekkenløsning og kvalme.

Sa da til meg selv at dette er siste!

Men har nå ombestemt meg, kunne tenkt meg en til. Gå gravid, føde og ha spebarn. Deilig er det også å se dem vokse, elsker min to åring og babyen. Men føler meg liksom ikke helt ferdig. Mannen er 42 år og sier at han er for gammel. Og at han ikke orker et nytt slitsomt svangerskap. Er han det synee dere? Jeg er 33 år.

Noen som føler det samme?

Hvor mange barn har dere ?

Hvor stor aldersforskjell er det på barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er det jo bare dere selv som kan finne ut av i fellesskap. Alder er jo bare et tall, men om man selv føler seg for gammel/sliten så hjelper jo ikke det.

Skrevet

jeg har tre og tenkte mens jg var gravid mente jeg at dette ble siste - mye kvalm og bekkenløsning. men så snart lillegutt var ute så var alt glemt og jeg har lyst på entil etterhvert... vet det blir nesten 40 tøffe uker.

ungene er 6og 4 år og nesten 8 mnd.

jeg er 29 og mannen min 32 (han er litt ambivalent foreløpig så vi får se etterhvert - men lillegutt skal få være minst en stund til .)

Skrevet

Hvis du orker å gå på et nytt tungt svangerskap til, så må da han orke det:-)

Skjønner godt den litt tomme følelsen av å ønske flere barn, og det er en utrolig lettelse å føle og vite at jeg har fått de barna jeg skal.

Jeg har ei nydelig og flott jente på 17 år, og to småjenter på 2 år og snart 8 mnd. Var da 20 år, 35 år og 36 år da jeg fikk barna mine, og syns det var da på tide da jeg fikk min siste. Men det må jo hver og en avgjøre hva som er passende alder.

Lykke til!

Skrevet

Kjære Anonym

Jeg kunne skrevet nettopp samme innlegg som deg. Jeg har to barn på henholdsvis to år og fire måneder, og jeg er klar for et tredje og siste. Jeg sa det samme under graviditeten som deg; aldri mer. Men alt det vonde er glemt nå, og jeg tenker på å få en til hver eneste dag. Men også her er det gubben som setter stopp; han mener to er nok. Jeg er også 33, og gubben noen år eldre. Vi får se. Så lenge jeg bor sammen med en mann kan jo alt skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...