stressless Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Ved hjelp av min fantastiske pulsklokke har jeg funnet ut av at jeg forbrenner like mange kalorier på å: -gå frem og tilbake til SATS (ca. 30-40 min rask gange hver vei)+ trene Sats-baby i 70 minutter (stram-opp lignende aerobic time med baby som vekt:-) I alt over 2 timers trening Som å jogge i rolig tempo i 45 minutter!! Så til alle som vil ned i vekt, tror jeg virkelig jogging på kveldene 3-4 ganger i uka absolutt er det mest effektive... (men det er mye hyggeligere å trene med lillemann da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå