Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Det sa mamma til meg da jeg kilte lillegutt i stad. "Kiling rundt på kroppen kan gjøre at de stammer når de blir eldre", sa hun. Men hun ble litt usikker, da jeg sa jeg aldri hadde hørt om det. Har dere hørt det?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Bare tull, gammeldags overtro (i samme gate som at "hvis du skjærer grimaser, blir du sånn!" Slapp av - stamming kommer IKKE av kiling (og det vet jeg, er utdannet i spesialpedagogikk, skrev eks.oppgave om stamming) Iben
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Tenkte det! Bra å høre- da kan vi fortsette kilingen! (HI)
Vona Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Uff ja, det er sånn som mange trodde på før... Men slapp av, det stemmer ikke! Så bare kil i vei! ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Svogeren min begynte å stamme etter å ha blitt kilt altfor mye som liten, men han var ikke baby da! De mener det gikk utover selvtillitten hans på en måte... men han ble kilt som mobbing altså!!! Så å kile en baby er nok ikke å bekymre seg for, men gi dere før det blir plagsomt liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå