Gå til innhold

Han vier all tid til alt annet enn oss...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt syteinnlegg dette altså, men MÅ bare få det ut.....................

Mannen har nettopp begynt i ny jobb, noe som selvfølgelig krever litt tid. MEN; der har de masse aktiviteter utenom. Han vil nå spille i band (med en øvelse HVER uke i to til tre timer), spille innebandy (en gang per uke) og fotball (en gang per uke).... I tillegg kan han aldri stå over en lønningspils, tur med gutta osv.........................

Jeg er hjemme med tulla hver dag og vi er nygift...... Er det for mye å forlange at han setter av litt tid til oss og????????????? Skjønner at det er viktig å komme inn i miljøet på arbeidet, men allikevel................

Blir litt lei meg jeg.........................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det er for mye å forlange at han er hjemme med dere/deg innimellom nei. Si det til han, og sett krav! Hvis han ikke bedrer seg begynner du å avtale/melde deg på lignende ting, så han blir tvunget til å være alene hjemme. Kanskje han skjønner deg da?

Skrevet

Alle må ofre noe for at det skal gå i hop. Også mannen din. Still krav!!

Skrevet

Takk!

Prøvd å snakke med han om det, men han sier bare at han ikke kan slutte å leve fordi vi har fått barn.............=( Men han var IKKE med på noe før vi fikk henne da.....

Hadde håpet at vår nygifte tilværelse skulle være litt flottere enn dette

=(

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...