kosikos Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Se på situasjonen deres fra alle vinkler når det gjelder å være to foreldre som er skilt. Hvis dere kunne velge, ville dere ønsket at den andre forelderen ikke eksisterte slik at dere kunne hatt ungen helt for dere selv og slippe alt stresset som følger med det å ha delt omsorg/samvær? Eller skulle dere heller hatt den andre forelderen der for barna? Hvor mye omsorg ville dere i så fall delt?
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Jeg er helt alene, han døde. Jeg ser jo at jeg har visse fordeler av å være helt alene - trenger ikke sende barnet på 14 dagers ferie med far, noe jeg ville synes hadde vært helt grusomt. Jeg har hver jul sammen med barnet mitt. Ingen stemor som dukker opp og har all slags meninger om mangt. Men selvsagt, barnet mitt vil alltid savne faren sin og det er nok mer enn nok til at jeg selvsagt ønsker at han levde. Mine grunner er egoistiske i så måte.
winneboo Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Noen ganger skulle jeg ønske pappaen bare ga faen å holdt seg borte fra oss. Å andre ganger skulle jeg ønske jeg hadde skyvd stoltheten min bort å bedt han komme tilbake. Vi har fast samvær på 2 netter i mnd men det hender han skipper det å da går det ofte 3-4 uker mellom hver gang. Vondt å gi fra meg vesla når hun hylskriker fordi hun ikke kjenner han igjen. Skulle nok ønske han kunne ta seg tid til å se henne minst en ettermiddag i uka sånn at det ikke ble så lenge mellom hver gang.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Ville ikke vært faren til barna mine foruten. Når jeg ser hvor mye de gleder seg til å reise til faren sin ville jeg ikke hatt det annerledes ) De er hos han annenhver helg, og en ettermiddag i uka.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Av egoistiske grunner ville jeg helst ikke at det skulle eksistert en far, nei..
lurermegpå.... Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg synes det er fint at de har en far. Selv om han har vært egoistisk og drittsekk mot meg, så holder jeg det for meg selv. Det er ikke noe barna skal lide for. De gleder seg til pappa-helgene, og jeg ville ikke vært dem foruten. Det er godt og ha fri til og ta seg igjen, og å være sosial disse helgene. Men må innrømme at jeg gruer meg til jula da........
Halloween-mamma Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Akkurat nå skulle jeg helst vært ham foruten. Han vil ikke treffe sønnen sin (10 mnd nå), men forventer likevel at han skal få ham ihende når han blir ett år. Og han har uttalt at han skal gjøre alt for å gjøre livet surt for meg nå fremover..bare fordi han kan. Og det inkluderer å "pine" meg ved å f.eks. reise bort med gutten så jeg ikke vet hvor de er, når den tid kommer.. Og selv om jeg vet at mye av dette ALDRI kommer til å skje (fordi jeg har lov til å nekte) så blir jeg helt satt ut av å tenke på det likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå