Alvilde<3 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg har lyst til å gifte meg med min kjære i 2008. For at det skal skje bør jeg ta steget selv.. Men så tenker jeg at det må jo være mer stas å kunne si at han fridde og fortelle stolt til alle måten han gjorde det på. Jeg har ikke lyst til å "bli enig om det"(sjønner?). Det syns jeg er litt kjedelig! Da frir jeg heller med glede selv! Noen som har fridd til samboeren sin? Tips om frieri. Likte den med hund med t-skjorte som det står "vil du gifte deg med mamman min?" Har en søt liten valp : )
Serial mom Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 hi-hi,det var min idè! Synes du skal ta sjansen på den, jeg!:-) Selv ble jeg fridd til,under stjernehimmel i exotiske strøk! Men vi hadde snakket om at vi skulle gifte oss der vi var da,så var ingen overraskelse,men koselig likevel! Desverre tok det tid med papirene fra folkeregisteret,så vi ble ikke gift når vi ville,men nå endelig skal vi få blitt mann og kone snart! Du kan jo lufte tanken om giftemål med han,bare for å gi han noen små hint om hva du ønsker! Skjønner han ikke tegninga får du sende inn valpen :-) Lykke til!
Alvilde<3 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2006 Takk for svar! Vi har jo snakka litt om det : ) men han liker ikke så godt å snakke om sånt.. mannfolk ; ) det hadde vært veldig morsom å brukt valpen da. hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå