Gå til innhold

MÅ vel ikke gi malt/svisker..


Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvorfor har dere dette i melka?( for de som gjør det)..

trodde kun det var sånn man hadde i grøten..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har aldri brukt noen ting i hverken melken eller grøten

Skrevet

jeg må ha det i hver flaske, ellers stopper magen helt opp! veldig stressende, for det er noe kliss! skulle ønske jeg slapp!

Skrevet

Kan gies i både melk og grøt.

 

Man MÅ ikke,men mange barn får litt hard mage.

 

Min TL derimot , fikk hardere mage med malt enn uten.

Skrevet

Min lille jenta fikk malt da hun begynte med mme ellers får hun had mage. Nå har hun begynt med fast føde og svisker må hun ha i grøten.

Skrevet

Malt og svisker/sviskesaft virkar løysande på forstoppelse/treg mage. Viss babyen din ikkje har problem med treg mage, har den heller ikkje bruk for malt eller svisker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...