Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 og hvorfor har dere dette i melka?( for de som gjør det).. trodde kun det var sånn man hadde i grøten..
vilværeanonym Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 jeg har aldri brukt noen ting i hverken melken eller grøten
Guttemamma til tusen :) Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 jeg må ha det i hver flaske, ellers stopper magen helt opp! veldig stressende, for det er noe kliss! skulle ønske jeg slapp!
WP-TLogPeanut Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Kan gies i både melk og grøt. Man MÅ ikke,men mange barn får litt hard mage. Min TL derimot , fikk hardere mage med malt enn uten.
Mauritius:) Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Min lille jenta fikk malt da hun begynte med mme ellers får hun had mage. Nå har hun begynt med fast føde og svisker må hun ha i grøten.
Ranveig R Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Malt og svisker/sviskesaft virkar løysande på forstoppelse/treg mage. Viss babyen din ikkje har problem med treg mage, har den heller ikkje bruk for malt eller svisker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå