Luckyme og vennen Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hvordan blir det da når hun skal begynne å drikke vann? Begynne rett på tutekopp eller? Hun er 5 mnd.
m-mamma Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Jeg kapitulerte i forrige uke og kjøpte tutekopp til min 4,5 mnd gamle sønn. Og gjett om det var stas!! Men er litt ekkelt synes jeg, kommer jo ganske mye ut av hullene tuten da. Han vil gjerne holde og helle selv, men jeg hjelper til. Vann er supergodt! Det merkelige er at i sta var tutekoppen til vask, og jeg prøvde flaske. Da drakk han jaggu! Men det var sittende på fanget mitt. Hurra - uansett gleder jeg meg til barnevakt i litt mer enn 2 timer nå.
Luckyme og vennen Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2006 Hmmm.. kanskje jeg skulle prøve det da... i tilfelle hun også plutselig blir glad i flaske.. ;-)
@@@&@@@ Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Har du prøvd forskjellige typer flaske?. Det er stor forskjell på flaskesmokkene. Har du "riktig" størrelse på smokken, alså antall hull? Kanskje det kommer for seint eller for fort. Husk at vann er meir tynntflytande enn melk, så då må du ha en smokk med færre hull i.
Sina73 Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Har du prøvd forskjellige smokker til flaska? Jeg vet ikke hvor gammel man kan være når man begynner med tutekopp. På Avent Magic Cup står det fra 3 mnd, så det er kanskje verd et forsøk?
AnnaLee Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jenta mi vil heller ikke ha flaske, spurte helsesøster idag og hun anbefalte å begynne med vanlig kopp/glass. Hun mente det ikke var nødvendig å gå veien om tute-kopp, men det blir jo endel søl i begynnelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå