Cajsa Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Samboeren er nemlig 3 timer for sent hjem til middag, og full av dårlig samvittighet, så da kan jeg med god samvittighet be om ekstratid til kino, venninnemiddag, eller noen timers surfing på Internett. (Men han hadde sikkert stilt opp uansett, bortsett fra surfinga på Internett...) Og hvis jeg er grei og forståelsesfull nå, så får jeg en ekstra stjerne i boka ;-) og noen hyggelig komplimenter
Gummelillan Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 He, he. Godt å høre at det er flere! Problemet vårt er at nå har jeg så mye "til gode" at det snart er umulig å "ta igjen"... I dag f.eks. er han på fotballkamp med full pakke mens jeg da har hatt runden med henting på skole og barnehage og så tatt med alle jentene på ballett (kun eldste som danser da. De to andre må underholdes på venterommet..) og da middag og legging alene. Men allerede har jeg da fått DEN blomsterbuketten fra min kjære og bare komplimenter på min litt vel omfattende shopping..han skjønte vel at dagen ikke var den rette til å klage på innkjøpene mine ;-)) Så jeg klager ikke! Og så kommer jeg meg da på nett litt tidligere enn jeg pleier ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå