Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det er jeg og. Gutten ligger i senga og smågriner. Han sovna mens han fikk pupp, men våkna da han skulle rape (rapen som ikke kom). Hadde jeg lagt han fint over i sin egen seng uten å rape han, så hadde han nok sovet nå, men jeg vil jo at det skal gjøres ordentlig. Jeg la han i senga 19.22 så får vi se hvor lang tid det tar.

Det der Grete R, er ikke det veldig dyrt? Har du lagt på deg igjen etterpå?

Skrevet

Krysser fingre og tær!

Husker ikke helt hva et kurs kostet, tror det var ca 1200 kr, ganske dyrt ja. Men jeg syns det var verdt hver en krone.

Har ikke lagt på meg igjen, og gjør jeg det vet jeg nøyaktig hva jeg skal gjøre for å komme ned igjen. Men jeg tror ikke at jeg kommer til å gå opp igjen fordi jeg spiser riktig nå.

Det er jo mulig å følge GreteRs råd uten å gå på kurs, men det hjalp meg mye at vi var mange sammen og det motiverte litt og følte litt press på en måte selv om det langt ifra var en konkurranse.

Skrevet

Har ei venninne som har begynt på dette kurset. Skal bli spennende å se hvordan det går med henne.

Tar det bort magefett og? eller er det armer og bein som blir tynnest?

Skrevet

Hele sulamitten! :) Også må du trimme litt og da blir du jo fastere i fisken.

Du må trimme utifra hvor mye du veier. Veier du 90 kg trenger du ikke gå like langt som en som veier 70 kg. Så alt er overkommelig. Du får mange fine oppskrifter på spennende mat og greier, ja uten tvil bedre enn all mulig dietter og kurer.

Du får sniklære litt med venninen din :)

Skrevet

Tror det ja. Finnes det noen bøker som en kan kjøpe når en ikke er med på kurset?

Musestille inne på rommet nå. Må snart inn å se. Kanskje han sover?

Skrevet

Gå inn på Greteroede.no å se, jeg er ikke sikker. Men der står det sikkert noen tips.

Ojojoj, ja du skal se han har sovnet! :)

Skrevet

JIPPI!!

Nå sover han sin søteste søvn... Det er så kjekt når det går som jeg vil :) Trodde virkelig at det skulle ta lengre tid i dag.

Skrevet

Hehe, kjempe bra! :)

Ja det er deilig, men ikke bli skuffet hvis han en kveld gråter igjen, vår kan av og til gjøre det, men veldig sjeldent.

Nei det var bra! Nå når jeg vet at det funket godt i dag også kan jeg gå å se resten av fotballkampen. Vi snakkes Trulte!

Heia Norge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...