fruktisèn Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 hvordan er det for dere å være på fødselen? for min samboer er nødt å reise på en reise jobb i fjorten dager på termin dagen, dvs at kommer ikke jenten vår før, (er no 38 uker)får han ikke sett henne på opptil to uker eller holdt henne....kommer det til å gå fint, kommer han til å miste litt forhold til henne??? syns synd i han (og meg egentlig som ikke får ha han der ved min side,kanskje:( ) kan noen gi en beskrivelse kanskje på det å være til stede? eller kanskje noen her har opplevd det å ikke få vært med på fødsel, og ikke sett babyen din med en gang....? hvordan har det vært for deg???
pappatil4 Skrevet 8. september 2006 #2 Skrevet 8. september 2006 det er jo synd han må bort akkurat da.Det er verdens herligste ting å være med på,jeg har vært med på 3 og venter på nr 4.Selv om jeg har måtte gå ut når fødselen er i gang (blir grønn har jeg hørt..he he) så har jeg vært der helt det setter i gang og kommet inn igjen når barnet er kommet,og det er bare herlig å se et nyfødt barn.man får en følelse av stolthet og smilet går fra øre til øre,og tenker "for et herlig barn vi har fått". noe mer er vanskelig å si om det for man er helt i skyene da...... vil si han mister litt forhold til henne men tror nok han kommer til å få et kjempe fint forhold til barnet deres og delta masse når han kommer hjem. lykke til:)
trans am pappa Skrevet 12. september 2006 #3 Skrevet 12. september 2006 få hain te å sykmelde seg i 14 dager, pga utbrenthet!! bondevik fikk fri på denne måten. enkelt å greit!!! lykke til med jenta
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 mannen din har krav på fri;-) ellers.......be ha sykemelde seg.det er en utrolig opplevelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå