Gå til innhold

noen fedre som kan gi ett svar her:) ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det for dere å være på fødselen? for min samboer er nødt å reise på en reise jobb i fjorten dager på termin dagen, dvs at kommer ikke jenten vår før, (er no 38 uker)får han ikke sett henne på opptil to uker eller holdt henne....kommer det til å gå fint, kommer han til å miste litt forhold til henne??? syns synd i han (og meg egentlig som ikke får ha han der ved min side,kanskje:( )

kan noen gi en beskrivelse kanskje på det å være til stede?

eller kanskje noen her har opplevd det å ikke få vært med på fødsel, og ikke sett babyen din med en gang....? hvordan har det vært for deg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo synd han må bort akkurat da.Det er verdens herligste ting å være med på,jeg har vært med på 3 og venter på nr 4.Selv om jeg har måtte gå ut når fødselen er i gang (blir grønn har jeg hørt..he he) så har jeg vært der helt det setter i gang og kommet inn igjen når barnet er kommet,og det er bare herlig å se et nyfødt barn.man får en følelse av stolthet og smilet går fra øre til øre,og tenker "for et herlig barn vi har fått". noe mer er vanskelig å si om det for man er helt i skyene da......

vil si han mister litt forhold til henne men tror nok han kommer til å få et kjempe fint forhold til barnet deres og delta masse når han kommer hjem.

lykke til:)

Skrevet

få hain te å sykmelde seg i 14 dager, pga utbrenthet!!

bondevik fikk fri på denne måten. enkelt å greit!!! lykke til med jenta :)

• 4 uker senere...
Skrevet

mannen din har krav på fri;-)

ellers.......be ha sykemelde seg.det er en utrolig opplevelse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...