Kjerringhelvetet <3 Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Lurer på om Tiril min har sugd på seg en vannblemme midt på overleppa, den stikker ned som en liten tapp. Hun stopper og skriker litt på puppen noen ganger, kan dette være årsaken? Og i samme slengen - er det noe å gjøre med hormonutslett i ansiktet? Eler må det bare gå seg til?
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 6. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. september 2006 Jeg slenger på en L til i "eller". :-p
Luckyme og vennen Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Veldig vanlig at de små får sugeblemme. Har ikke hørt at dette gjør vondt... Hormonutslett går seg til.. gjorde ihvertfall det her i gården..
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Helt normalt med sugeblemme. Min fikk med jevne mellomrom. Det er ikke vondt for de. Hormonsutslett er ingenting å gjøre med. Med mindre det flasser og er tørr hud, da kan du smøre med en fet krem, feks locobase. Utslettet går over etter 6-8 uker, men blir raskt bedre etter utbruddet først er oppstått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå