Gå til innhold

Sugd på seg blemme?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om Tiril min har sugd på seg en vannblemme midt på overleppa, den stikker ned som en liten tapp. Hun stopper og skriker litt på puppen noen ganger, kan dette være årsaken?

 

Og i samme slengen - er det noe å gjøre med hormonutslett i ansiktet? Eler må det bare gå seg til?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slenger på en L til i "eller".

:-p

Skrevet

Veldig vanlig at de små får sugeblemme. Har ikke hørt at dette gjør vondt...

 

Hormonutslett går seg til.. gjorde ihvertfall det her i gården..

Skrevet

Helt normalt med sugeblemme. Min fikk med jevne mellomrom. Det er ikke vondt for de.

Hormonsutslett er ingenting å gjøre med. Med mindre det flasser og er tørr hud, da kan du smøre med en fet krem, feks locobase.

Utslettet går over etter 6-8 uker, men blir raskt bedre etter utbruddet først er oppstått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...