Gå til innhold

Hun er sint hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at vesla begynte i barnehagen er hun så mye sint og grinete. Spiser dårlig, sover dårlig og gråter masse. Skjønner ikke hvordan vi skal få ting på rett fjøl igjen. Det er jo ikke jeg som styrer med sovinga lenger. En liten time søvn i barnehagen er for lite, og det blir for sent med en lur når hun kommer hjem...Noen gåde råd, eller litt trøst i det minste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun?

Datteren min begynte i bhg da hun var 2 nesten 3 år og sluttet med "duppen" i den perioden. Vi slet max i nesten 6 mnd med sinne, trass,trøtthet og veldig dårlig kvalitetstid sammen på ettermiddagenen. Men så kom det seg og så ble hun en skikkelig barnehageunge;o)

Husk at det er mye som foregår oppe i hodet hennes nå når noe nytt skjer i livet hennes.

Skrevet

Hei!

Kan du ikke høre med barnehagen om det er mulig at hun kan få en dupp til i barnehagen. Min frøken sover alt fra 1 til 2 timer i barnehagen og de gangene de synes hun våkner etter kort tid og hun virker trøtt, prøver de å få henne til å sove litt til. Det kan jo ikke skade å spørre???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...