Thea Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hvordan merket du at tennene kom? Hvor lang tid fra symptomer til tanna var ute? Hvordan lindre ubehag? (lurer på om lillesnuppa får tenner. Er bare 3,5 mnd, men sikler, biter og er veldig sutrete. Jeg(mamman) fikk tenner da jeg var 4 mnd...
Mauritius:) Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Snuppa fikk sine to første tenner da hun var rundt 4.5 måneder, hun er 6 måneder nå og flere er på vei ut. Hun var sutrete noen uker før jeg merket to små hvite prikker i munnen. Du ka kjøpe Dentinox på apoteket, har aldri brukt det selv.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Gutten min er 3,5 mnd nå og har 2 tenner på vei nede,ser tydelig at de er på vei opp. Han er sutrete og har dårlig matlyst + at han sover mye. Dentinox hjelper godt
Gjest Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Hun var 5 mnd og 1 uke. Fikk ene tann nede opp ene dagen, og andre på siden av dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå