Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok når hun er våken etter puppen og tydelig vil rape. Men skal jeg vekke henne når hun har sovnet ved puppen (om natten feks, men også på dagtid) for at hun skal ha opp det hun har av luft i magen? Hun er 5 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg la jr over skuldra uansett om han sov eller ikke når han var så liten. Sjeldent han våknet av det likevel.

Han hadde problemer med å få opp luft han da, og dersom jeg bare la han ned våknet han og skrek etter bare noen få minutter likevel.

Men det er vel bare å prøve seg frem? Ikke alltid de er luft som må opp heller. Er nok inget fasitsvar på dette spørsmålet.

Skrevet

Når de er så små får de ofte mageknip av luft i magen. Ville nok prøvd på en rap ja ,hvis hun sover godt er det jo ikke sikkert hun våkner av det.

Skrevet

Jeg vekket aldri på natt.. Min erfaring var at han sjelden trengte å rape på natten, enten kom rapen med en gang eller så kom den ikke i det hele tatt.

På dagen så prøvde jeg stort sett å vente til rapen var kommet, men noen ganger sov han så tungt at det var umulig. Jeg fikk beskjed fra en dame på ammepoliklinikken at jeg egentlig bare kunne legge ham ned, og hvis han ble urolig etter en liten stund tok jeg ham opp igjen for å la ham rape. Sovnet igjen med en gang etterpå uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...