Gå til innhold

Noen som ammer med silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Puppene mine er IKKE fine nå, tror jeg må fikse de igjen:)

Jeg har fjernet to store svulster(godartede), å la inn silikon etterpå.

Da var de ok.

Men etter 6 mnd med amming er de hengete og fæle...

Sist fikk jeg det dekket, men nå må jeg vissrt punge ut sel:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke silikon selv,men en venninne av en venninne har det-og hun ammet som bare det ;)

Skrevet

Ammer nr. 2 nå - har hatt silikon i snart 15 år, ingen problemer.

Skrevet

Mitt problem er et jeg kjenner silikonen i den ene puppen, akkuratt som om den har sunket litt ned...

ekkelt.

Men jeg har ingen smerter.

Før kunne jeg ikke kjenne silikonen uansett hvor mye jeg kjente etter.

Forandret det seg ikke etter du hadde fått barn heller?

Skrevet

Jepp:-) Ikke noe problem i det hele tatt. jeg sa det ikke engang på sykehuset for det var ikke noe problemer med ammingen. Jeg ammer ikke lengre nå men ammet i 8 mnd og de ser akkurat ut som de gjorde før jeg ammet. Har ikke hatt problemer av noen som helst sort.

Skrevet

Jeg har ikke silikon, men er akkurat ferdig med amming og puppene mine likner to vrengte baklommer...så jeg kunne tenke meg det! Skal vel ha flere barn, men hvis det ikke er noe problem å amme med silikon har jeg jammen lyst på det nå, og ikke etter at jeg er ferdig med barn, som jeg har tenkt på før.

Har jo hørt skrekkhistorier forbundet med silikon, så er jo litt skeptisk. Men tar jeg feil? Er det helt trygt nå?

Skrevet

Jeg fullammer med silikon nå, og har overhodet ingen problemer.

Sa ikke fra på sykehuset jeg heller.

Brystene mine har allerede begynt å synke litt, men de er fortsatt fine. Igrunnen synes jeg de ser litt mer normale ut nå.

Jeg har hatt silikon i brystene i ca 6-7 år, og har aldri hatt noen problemer. Anbefaler Fornebu-klinikken i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...