Gå til innhold

faen ...jeg tror jeg er gravid(tok test i stad)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jeg må ta abort nå,det passer ikke med flere barn nå,uff dette blir ett helvete!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke særlig kjekt ut. Kanskje hormonspiral kan være tingen for deg i fremtiden? Så slipper du å oppleve dette en gang til.

Skrevet

Hallo... vi lever i år 2006... Alle vet hvordan man skal unngå graviditet hvis man ikke ønsker det!

Hva ville du med dette innlegget her, egentlig...?

Skrevet

Ikke for at jeg har noe med det, men våger likevel å spørre hvorfor det ikke passer nå og hvorfor det blir et helvete?

Du må ikke svare altså.

Skrevet

Lurer på det samme som Joikaboll@...

Man kan jo alltids "justere" litt på livet for å få det til å passe.

Er det virkelig såå håpløst?

Skrevet

Om man sier at det ikke passer, så passer det som regel aldri.

Er du voksen bør du stå for det du har gjort. Jeg har selv tatt abort i veldig ung alder, og nå er jeg voksen med fire barn og jeg føler jeg alltid vil ha et for lite.. Jeg må leve med valget jeg tok hver eneste dag, og jeg tenker som så at har du ett, så kan du like gjerne ha to.. Ønsker deg lykke til og ber deg i samme slengen tenke deg godt om.. Det valget du tar nå må du vite at du kan leve med resten av livet ditt .. Og til slutt : jeg har hørt om mange som angrer på en abort , men ingen som har angret på å få barnet .. Man elsker jo som regel barnet fra første øyeblikk..

Masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...