Gå til innhold

Stemmer det kinesiske fødselskartet for dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som vet kjønn - stemmer det kinesiske fødselskartet for dere?

De sier jo det skal stemme for 99%...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stemme på det ene....Men det e jo tydelivis flere ute å går, som ikkje e lik, og da e jo alt ødelagt, da trur æ ikkje på det!!!

Skrevet

stemmer ikke på oss......i følge kartet skal vi få gutt, men vi har på to ul fått bekreftet jente :)

Skrevet

Vi ventet nemlig gutt... men fikk det gjort om til jente en mnd etterpå....

Nå tør jeg ikke være sikker på noen ting....

Skrevet

Det stemmer for meg, men jeg skulle visst ha vært gutt... :)

Noen stemmer det på andre ikke, oddsen er jo 50-50, så jeg tror nok ikke så veldig på det, men måtte teste det og da... :)

Skrevet

Hvilket av de? Er 99% sikker på at det ene stemmer siden de er motsatt av hverandre.

Skrevet

Jeg så et kart på barneveden... er det flere?

Med de jeg kjenner stemmer ca halvparten av de som har sjekka det...

Er derfor jeg ikke tror på det, siden det er enten eller :)

Men det er jo moro når det stemmer da :)

Skrevet

Jeg sjekket mine forrige 2 svangerskap og ifølge kartet skulle jeg fått og fikk gutter. denne gangen står det jente, så jeg er kjempespent.

Skrevet

Jepp, stemmer for oss, både fødekart og UL sa jente:)

Skrevet

Artig det der....stemmer på alle fire får sjekket....fikk en jente som 17 åring, så der fikk jeg ikke sett....

Skrevet

Hei Brooke,

Hvilken utgave av kartet er det som stemmer på deg? Kan du være så snill å skrive inn linken. Det er to kart som er "ute på markedet", så jeg ble litt forvirret hvilken man skal bruke.

Skrevet

hei! jeg brukte den som ligger på babyverden og den stemte på mine 2 første

Skrevet

Hvis det hun på ultralyden sa så stemmer ikke kartet, for jeg da skulle jeg hatt jente men fikk beskjed om at jeg venter en gutt.. Blir spennende å se.

Skrevet

er ikke begge kartene like da? bare at di har forskjellig utgangspunkt da?? ls instruksjoner på kart nøyere dere så skal dere se at di viser det samme. det gjør di i allefall hos meg!:) lykke til me den lille i magen folkens!;)

Skrevet

Hei! Hvilken alder bruker dere på dere selv på kartet?

Jeg var 28 når unnfangelsen fant sted, men fyllte 29 2 mnd etterpå.Er usikker på om jeg da skal bruke 28 eller 29 år? Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Jeg har brukt den på BIM, og den har stemt på begge mine. Jente først, og nå er det en gutt i vente.

Skrevet

Måtte jo teste dette, og det stemte for de to barna jeg allerede har! :-) Så nå håper jeg det er noe i det, storesøsknene har nemlig bestemt seg for at de vil ha en lillesøster - og det skulle det bli iflg kartet! ;-)

Skrevet

Stemmer for vår del. Vi får jente. Jordmor var helt sikker...

Skrevet

Har ikke stemt på noen av de tre barna vi har : )

Skrevet

Jepp - det stemmer! Skal visstnok få en gutt, og det sier kartet også!

Rare greier..! (o:

Skrevet

Stemte ikke med nr 1, men med nr 2. Nå får vi se, for etter to UL kan ennå ingen se hva det blir, fordi h*n ligger så urolig! OG med navlesnoren mellom bena :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...