Gå til innhold

Forlovelse

♥♥Bea♥♥PGD 2011

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvor dette innlegget passer i disse forskjellige debbattene, men jeg velger å skrive inn her til dere:

Åh, samboeren min har bursdag 19. September. Jeg har i dag vært å bestillt to nydelige forlovelsesringer og har tenkt å fri til ham. Jeg var så skjelven da jeg var å prøvde ringene for å få rett størrelse:) Jeg er bare så utrolig glad! Men så var det det store spørsmålet: Hvordan skal jeg fri? Ønsker at det skal være 100% perfekt! Er det noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare noe jeg kom på i farten:

bak en kake som han liker. Eks bløtkake eller sjokoladekake. Skjær ut et stort stykke av kaka (så stort at han orker spise hele stykket). Gjem/frys resten. Skjær ut en firkant i midten av kakestykket, slik at esken med ringene får plass inni. (esken er selvfølgelig pakket inn i fint gavepapir slik at den ikke blir klissete). Legg på fyll, legg på kake over og pynt den...(Husk: ikke stek den med esken i :))

Overrask ham på bursdagen med frokost på sengen. Dvs et brett med nydelige blomster, kakestykket, kaffe (eller annen drikke som han liker)

Bare en ide jeg fikk, tror det kan bli litt kult

Skrevet

Hehe, det ville blitt veldig bra:) Det er noe jeg får tenke på:)

Men han har bursdag på en tirsdag, og da må han opp klokken 7 for å gå på jobb. Men jeg kan jo alltids gjøre det helgen før:)

Tusen takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...