Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hei!! I går hadde jeg besøk av min tidligere samboer(faren til sønnen min). Han hadde vært på ferie å skulle overrekke noen gaver han hadde kjøpt. Da han begynnte å kalle meg diverse ting menst jeg prøvde å diskutere saklig, ba jeg han gå. Det resulterte i at jeg fikk meg et kraftig slag i magen så jeg fallt i gulvet. Alt dette i skjedde menst min 2 år gamle sønn så på. Han ble helt hysterisk. Jeg prøvde å roe han ned menst jeg selv gispet etter å få pusten tilbake. Jeg snakket i dag med politiet over telefon og de synst jeg skulle anmelde saken. Skal i møte med dem i morgon. Var hos legen og fikk legeattest i dag. Kan jeg etter dette som har skjedd nekte han å ha samvære med gutten min? Stoler ikke på han!!
Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 oiii...dette var ikke bra. vet ikke med det rettslige i forhold til sønnen din, men du må gå igjennom med anmeldelsen ihvertfall. kansje politiet kan hjelpe deg når du er det imorgen, kansje det er en jurist du kan snakke med på stasjonen! lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 hadde en venninde en gang som var gjennom noe lignende... faren fikk fortsatt ha ungen,men fikk besøks forbud mot hu.. dvs han måtte få moren sin til å hente levere,alt måtte gå gjennom foreldrene hannes... det var fordi han ikke hadde gjort noe mot ungen...
Gjest marie-s Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Det der var helt forferdelig å høre, faen at det finnes sånne dustete typer altså! Men jeg vet desverre ikke om du kan nekte han samvær slik lovene er i dag, men en ting du nok helt sikkert kan få til er at han må ha samvær under tilsyn, d.v.s. at en person enten fra barneværnet eller som er oppnevnt av barneværnet kan hente og levere ungen og være tilstede under hele samværet. Ellers så bør du følge rådene til alle andre her, anmeld han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå