Vona Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Jeg ble oppringt for noen uker siden om jeg ville abonnere på bladene F&B og BAM. Jeg sa altså ja. Hvor lang tid tar det fra denne telefonsamtalen til en mottar bladet i posten? Hvilken ukedag er det en mottar F&B når en er abonnent? Åh, jeg er så usannsynlig utålmodig! Sjekker ivrig postkassa hver dag, og nå begynner jeg nesten å bli sprø! :-D
Gjest Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Bladet kommer bare en gang i måneden. Husker ikke når i måneden. Sikkert noen andre som vet... Kjempefint blad!! BAM også!
anlej Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Heisan, snakket med de i Foreldre & Barn her om dagen, for jeg var like utålmodig som deg. Det jeg fikk til svar, var at det tok 3 uker fra man ble abonnement til man kom inn i systemet. Deretter fikk man bladet sånn ca. den 28. hver måned.
Vona Skrevet 6. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. september 2006 Takk for svar! Da mottar jeg vel bladet om 3 laaange uker til... :-)
Sivalur Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Får alle dere som abonnerer på F&B også BAM? Jeg får ikke det. Var litt omtåket og lot en venninne verve meg til F&B - hyggelig for henne for da fikk jo hun vervepremie, men jeg fikk da ikke BAM bladene...
CrazyCat Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg har selv meldt meg som abonnent på F&B og BAM. Mottar kun F&M - skjønner ikke hvorfor, men har valgt å ikke gjøre noe med det (betaler jo kun for det ene bladet likevel).
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 6. september 2006 #7 Skrevet 6. september 2006 Jeg har betalt for å få begge. Så du må nok be om å BAM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå