Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Har bestillt meg sånn bh uten stropper eller rygg fra www.unbra.net Fikk den i posten i dag og prøvde den nå nettop! Jeg bestillte den i silikon. Er kjempe fornøyd! (Nå får jeg fine pupper under kjolen =) hehe! Men man må nesten ha en stroppeløs bh eller korsett i tillegg da for å få litt løft... unbra-en er mer for å få kløft og få puppene til å bli litt fyldigere... (noe man ofte trenger etter å ha fått barn...) Tenkte jeg bare skulle anbefale det! Men en ting; hvis man skal bestille, så bestill i en cup større enn man bruker i vanlig bh... Jeg bruker til vanlig 80c (h&m-bh'er), så jeg bestillte d-cup... Jeg fikk nemlig prøve en venninne sin unbra i str c-cup, og den var alt for liten. den "gravde" seg likosm inn i huden der bh'en slutta... så det ble bulete... Og det er bedre med for stor unbra enn for liten... for den klistrer seg jo til huden din uansett! Så nå vet dere det! hihi!
Saga 28 Skrevet 8. september 2006 #3 Skrevet 8. september 2006 hehe... når jeg så den reklamen tenkte jeg "nok en gang noe shit:)" men du har delvis overbevist meg. først må du ha den på deg i noen timer, danse og bevege deg mye. først da er jeg overbevist;)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #4 Skrevet 10. september 2006 det står den løfter, men aldri i verden om jeg med mine hengepupper kunne brukt den der
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 10. september 2006 #5 Skrevet 10. september 2006 det er vi to om!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2006 #6 Skrevet 10. september 2006 Hehe, nei det er sant den "løfter" IKKE!!! Hehe, men den gjør at man får litt mer kløft og den får puppene til å få litt finere form synes jeg... Men jeg har en stroppeløs bh eller korsett over unbra'en da... Kunne aldri gått uten...!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2006 #7 Skrevet 11. september 2006 Noen med størrelse D-cup-pupper som har testet denne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå