Gå til innhold

Noen her som feiret 6mnd dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappaen bare lo av meg da jeg foreslo det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feiret og freiret....mer en markering kanskje...

Hadde det i bakholdet, men det var i grunnen ikke planlagt. Vi hadde en kake som holdt på å gå ut på dato så da passet det jo veldig bra å spise den. Hadde noen boller fra bakeren, men de hadde vi kjøpt fordi vi var innom der..

Så alt i alt ble det en fin, liten, koselig og relativ spontan markering for oss tre der pappaen og jeg koste oss med litt kake, en bolle og varm kakao. Knøttet fikk som vanlig mm. Og så tok vi noen bilder. Greit å ha noen bilder av slike små milepæler :o)

Kjenner noen som feirer sammen med besteforeldre med middag og kaker hvert halvårsdag barnet har (altså 1/2, 1, 1 1/2 osv), men det blir for voldsomt for oss.

Skrevet

tenkte kun på første 6mnd jeg...siden vi ikke har hatt noen sammenkomst enda....ikke dåp eller sammenkomst da vi kom fra sykehuset

Skrevet

Feiret og feiret,men vi har hatt kake paa dagen hannes hver mnd vi.

Det er vel mest fordi vi er saa utrolig glade i kaker begge to,men ingen andre er blitt inviterte.

Det blir spart til 1 aarsdagen:)

Skrevet

vi gjorde det sist, men det var mest en navnemarkering siden han ikke er døpt. så da syntes vi det var en fin dag å ha det på, halvårsdagen:-))

Skrevet

det jeg tenkte også...inviterte svigermor og far...og min mor og stefar...de skal møtes for første gang.....*iiik*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...