Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Trenger et positivt innlegg her...Vi gjør mye bra for barna våre i løpet av dagen...Kanskje vi skal ramse dem opp, i steden for å fokusere på alt det negative som blir gjort - Jeg synger mye for lillegutt - Jeg har begynt på babysvømming - hjelper han og skryter av han når han prøver å snu seg - trøster ham når han gråter - leker med ham - koser meg med ham i senga om morningen før vi står opp
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Vi gjør også en del positive ting: -Synger mye -Går på babysvømming -Skryter masse av ham -Tuller masse/leker på gulvet -Tar han med ut for å se på ting (trær, vann, gress osv..) -Koser masse i senga før vi står opp -Viser han ting inni i hyllene, tar på ting -Trøster han selvfølgelig når han gråter -Koser og klemmer masse på han
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Det er 67 svar på negative ting som foreldre gjør...Vi må vel klare å finne positive ting også......
*ale* Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Jupp:) Var oppe tidlig og fletta håret på storesøster før hun dro i bhg.. (pappaen kan ikke akkurat det) Kosa lenge i senga med lillegutt dansa og sunget sammen med ham øver på lydene sammen med ham (sier mamamamamam... stolt!!) Leka borte bø i 45 min spiller musikk på PC`en til ham. Blir ellevill av Violent femmes av alle ting.. *rock on*
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Lar han få masse oppmerksomhet. synger for han leker masse masse med han danser en del. skal få lov å begynne på sportsdans når han blir 3år (kanskje han vil forsette når han blir eldre.....kanskje ikke) vil gjøre mest mulig for å få en fysisk sterk unge...med mye aktivitet pappaen tar han ofte med på akvariet og slikt.... blir ut på fjellet og slikt når han er gammel nok til å gå selv,...leke og lære om natur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå