Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #1 Skrevet 6. september 2006 Hmm.. jeg og kjærsten har et fantastisk sex-liv, sånn til vanlig og også nå i graviditeten... I går hadde jeg skikkelig lyst når vi la oss, og merka at han hadde det også..Jeg var skikkelig grundig med han, og gjorde det jeg vet at han liker med munnen og tunga mi, og merka at det ikke var så lenge igjen for han. Da spurte jeg om ikke han kunne ta litt på meg også.. Pga at bekkenet er stivt og stølt om dagen klarer vi ikke "holde på" så lenge bakfra ol. som vi liker så godt. Så tenkte det kunne være koslig å få litt "sørvis" fra han også... Joda..han gjorde jo det...Men han gjorde for hardt, så jeg sa, forsiktig og ømt "gjør det mykt"... Eh...det var nok til at han satte seg opp i senga og begynnte å mare om at "tunga mi er ikke lenger, jeg klarer ikke å gjøre noe annet" og blablabla...Han var sint i stemmen, og jeg skjønte ikke noe! Jeg ble helt paff...Han har aldri reagert sånn før... eneste som har "irritert" meg en smule når han bruker tunga på meg er at han er en smule uengasjert...merker jo ikke at han "er til stede"....Vanskelig å forklare..men ...jeg ble kjempelei meg i går..Jeg kritiserte han ikke, bare ville ha det godt..og så poff så var det slutt på all moroa, han la seg brått tilbake til seg selv, og der lå jeg med gråten i halsen... Han er på jobb nå..men dette her må snakkes om... Lurer på hvordan jeg kan si til han at jeg ønsker at han er mer "engasjert" - uten at det blir kritikk mot han...jeg tørr jo ikke si hva jeg ønsker lenger dersom det ender med at han blir sint og grinete av det..... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 Trur kansje eg ville prøvd den litt tause metoden i dette tilfellet. Vær stille og litt lei deg,og bare la det vises. Se om ikke han kjenne litt på si egen samvittighet å kansje blir klar over at denne gangen va det han som overreagerte.....og om du e stille må han jo en gang spørre deg om det e nåh galt? Da slipp du å være den som klage og mase, for gutta synes visst d bestandi d e vi som e d.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #3 Skrevet 6. september 2006 Som gutt synes jeg dette er et dårlig forslag. Det er lite voksen oppførsel å gå å furte slik. Det er bedre om dere snakker om dette sammen.
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #4 Skrevet 6. september 2006 Som gutt,...ja da skjønne eg self at du synes dette var et dårlig forslag. Hadde ik trodd nåh anna ;-) Men nå har det seg slik at jente av å til må bruke litt kvinnelist når man e gravid så ikke hormona løpe løpsk med oss, og kvinnesykdom nr 1, dårlig samvittighet får permanent grobunn ;->
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Nei..altså..Jeg vet at vi skal snakke om det...det gjør vi alltid.. Jeg ble bare så paff i natt...Og jeg har da ALDRI klaga over hvordan vi har det i senga..vi har alltid hatt det så godt, og kunnet snakke om ting og tang..Kanskje jeg var ekstra følsom i natt - sånn psykisk..at jeg tok til meg sintestemmen ekstra mye... Har ikke noe sans for det med dårlig samvittighet...det blir det nok bare værre av, så er nok enig med mannen som svarte akkurat der... Ble bare lei meg, for vil at han skal like like godt å gjøre det godt for meg, som det jeg liker å gjøre det godt for han...Og hadde ikke skada med litt entusiasme og iver....og blir jo motløs når en så liten kommentar fra meg gjør at det er slutt på hele morroa...
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #6 Skrevet 8. september 2006 Skjønner at det ble en nedtur for deg dette. Jeg synes du skal snakke med han om det, men uten å kritisere med en gang. Hva med å spørre han hvordan han opplevde "kosestunden"? Om han har tenkt at noe kunne vært sagt eller gjort annerledes? I stedet for å kritisere kan du fortelle hvordan du følte det. Snakker du ut i fra deg selv kommer ikke mannen så lett i forsvar. Du kan også si at du er mer følsom for tiden, hvis han skulle ha glemt det... Kjenner meg igjen i lite entusiasme i sex-livet i graviditeten... Ikke gi opp! Snakk sammen på en ok måte.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Ja..tusen takk for råd.. Jeg skal snakke med han, og forklare ut fra meg..er nok best det..Skulle kanskje tatt det der og da, men jeg fikk ikke frem et ord.. Ha en god helg alle sammen..håper det blir litt "mysigt" for alle rundt om kring..med eller uten stor mage og sur mann og hormonell kjærste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå